fredag den 4. juni 2010

Små Skatte

Man kan finde de mest finurlige sager i børnelommer, små skatte så fine at de bare måtte med hjem :-)

Dagens høst er disse tre tøjklemmer med furgtsaftkapsler....



Et kæmpe søm godt og grundig rustent og en helt særlig pind :-)



På nettet kan man nu også finde rigtig mange fine skatte, som denne ring, jo også ret svær ikke at tage med hjem...


Og endnu sværrere at begrænse med et farveudvalg som dette!!!!


Lyst til en lille skat? Ringene finder du lige HER
God skattejagt og god weekend :-))
KH


6 kommentarer:

søslerier sagde ...

Og særdeles skønt når de små skatte ikke koster noget særligt ;) Hav en herlig weekend, du også...

Karina sagde ...

Tak for det link! Jeg blev da lige nødt til, at bestille et par stykker ;-)
God weekend :-)

Louise sagde ...

Herlige lomme-skatte :-) Og smukke smukke ringe - dem vil jeg også straks tjekke.
God weekend!

mette b sagde ...

Hvor er det herligt med de lommeskatte. Jeg husker tydeligt, da mine pigers lommer også bugnede. Vi udstillede i vindueskarmen, hvis ikke de skulle være med i en leg :)
Hvor er ringene fine...
God dag til dig

tusindfyd sagde ...

Har faktisk to små æsker med lommeskatte i mine gemmer de skal stadig fyldes og så tænker jeg at de skal have dem i konfirmationsgave ;-)

KH

annicken_j sagde ...

Hei:) Takk for titten på din blogg, mye fint!
Jeg ser du har sydd sammen et lappe teppe, heklet, stakkars deg det er mye jobb, men det blir jo veldig fint til slutt! :)
Ha en fin helg