søndag den 27. juni 2010

Lykke Er....

på 2. feriedag at få hjælp af sin bedste kammerat til at få Skeletter Manden skubbet ned fra stjernerne...



Være to til at spille fodbold mod far...



OG score!!!


Når hjerteveninden parkerer de røde sandaler i entreen for at...


øve MGP dans til høj musik på værelset ( man må jo udnytte at man har det for sig selv imens drengene spiller bold :-) )



At finde nyt mel der giver et fantastisk brød...


Være færdig med at skolde og skylle glas...



For ikke mindst at fylde dem med frisklavet jordbær/rabarber marmelade....



At bollerne lige er kommet ud af ovnen og om lidt skal hele banden spise marmelademadder på drageryggen ( en lille græshøj vi har bagerst i haven ;-)))



Nu mangler vi bare lige at farmand slipper sit arbejde...MEN vi bærer over med ham for han har en vigtig deadline ;-)
Hvad er lykken for jer??
KH

6 kommentarer:

Anja sagde ...

lykken er, som beskrevet i et af mine tidligere blog indlæg at se drengene råhygge om morgenen!

søslerier sagde ...

...rigtig mange ting - men én lille ekstra skøn detalje som kan berige min dag, er at læse dine dejlige indlæg, kære Wenche! De gør glad...

Marie-Louise sagde ...

Lige i dette øjeblik er lykken at sidde i sin nye lejlighd med altandøren åben, mærke en mild brise, mens jeg hører børnenes hyggelige nyde-ferie-lyde. Om lidt skal vi en tur ind til byen, så er der en ny lykken er tid. Lykken er at have ferie:-)

unikarina sagde ...

Dejligt og lykkeligt indlæg... Melet, som du har bagt af, kommer lige en spytklat fra, hvor jeg bor. Nu må jeg hellere tage mig sammen og cykle forbi deres gårdbutik og få købt lidt lækkert mel ind.
Rigtig god sommer...

Karen sagde ...

Lykken er: At læse om de parkerede sandaler, at dele interesser med en kammerat og lige at skulle se dig i 10 min. om lidt....

Og heldigvis er lykken også rigtig mange andre ting.

Fortsat god dag skønne !

Karen

morslille sagde ...

Lykken er rigtigt mange ting.
Men for mig lige nu er det lykken at have mødt en fantastisk blogverden og en fantastisk blogkvinde, der gav sig tid til at hjælpe mig igang som blogger.
TUSINDE TAK FOR HJÆLPEN KÆRE WENCHE TUSINDFRYD.