tirsdag den 29. juni 2010

Hvem Vil Købe...

Jeg har en meget foretagsom datter, på en enkelt formiddag, det vil sige knap to timer når hun let som ingen ting at lave en kro af gamle jordbærbakker, lave hele 2 skåle parfume af havens blomster OG overtale sin mor til at bage muffins og lave saftevand så hun inden middag har gang i en mindre bagerbutik på fortorvet....



Og helt ærlig at sælge hele 24 muffins og to kander saftevand på knap 45 minutter er en smal sag for hende og en veninde...ok to små lyshårede piger der bare smiler over det hele når folk går forbi er også ret svært at modstå :-)



JA, hun er som snydt ud af næsen på mig ;-)

KH

20 kommentarer:

Mama-T sagde ...

Ååååh hvor er de søde. Jeg gad godt gå forbi der :)

Tenna sagde ...

Hold nu op hvor er de kære- jeg ville også til en hver tid købe muffins af de tøser ;0)

Zacho sagde ...

Herlige billeder.....og pokkers at man ikke lige ka' komme forbi.....:-)

Julia sagde ...

Hvor er de seje! Hvad skal pengene mon bruges til? Åh, hvor kan jeg huske det fra min egen barndom :)

line sagde ...

Sødt med sødt på! smelte smelte:-)

mette b sagde ...

Det vækker da minder!

Hvor er de skønne.

Klem fra
mette

Kristin sagde ...

Hvor er de skønne:-)

Heidi sagde ...

Hvor er de skønne :) både kagerne og pigerne!

Helle Thorsøe Nielsen sagde ...

Så hyggeligt W! :)

Herlige indlæg fra din kant efter ungerne er begyndt på ferien ;)

Malene sagde ...

Det ville jeg heller ikke kunne gå forbi. Hvis jeg kommer på de kanter er jeg en sikker kunde.
Kh. Malene

Losarinas mor sagde ...

Hvor er de skønne ! Og dejligt du hjælper de unge fortagsomme mennesker :-)

tusindfyd sagde ...

JA selv måtte jeg også lige ud og købe en muffin...pengene skal bruges til is i sommerferien! Skader jo ikke at lære at ting koster penge og at sådanne skal tjenes og når de så samtidig hygger sig med det er det bare perfekt :-)

søslerier sagde ...

Hihihi...se DÈT er sommer, når den er bedst!
Mon de skal annoncere hér i Blogland inden næste udsalg - så er ferie-isene vist mere end sikre ;)

For 'hunnen' hvor er de HERLIGE de piger, glæder mig til at mine tøser sidder dér i vejkanten...

Hérhjemme er vi 'kun' nået til vores egen private isbutik - et bord + pengeapparat sat op foran døren til skuret hvor fryseren står!!!

Men det er også vældig hyggeligt ;)

Fru Larsen sagde ...

Sikke en god ide de havde fået. Dejlige billeder:))

Annchen sagde ...

Skønne billeder, Wenche...
Det var bare noget af det bedste fra barndommens somre - de der fortovsbutikker..;)
Nyd aftenen..
Kh Anne

Stella sagde ...

Dejlige billeder. Det ser super lækkert ud :-)

Eva sagde ...

Jeg elsker de små fortovsbutikker, og køber gerne en spiderman med kun en arm, eller et puslespil, hvor der mangler en enkelt brik for at støtte.
De der muffins havde jeg bestemt også købt, hvis jeg var kommet forbi:)

Frk. Hverdag sagde ...

IHH JA. Man skal da støtte den iværksættende ungdom. :-) Så herligt.
Frk. Hverdag

FruOlsen sagde ...

smiler... dejlige søde piger.. Ka selv huske for alt for længe siden, da mine egne lavede præcis det samme... go sommer

Karen sagde ...

Måske du skulle have hende som ejendomsmægler?
Og ja....snydt ud af næsen...lige så køn og skøn :)
Fortsat god dag.
Står hun der igen i dag kl. 16.15? For så skal jeg da forbi...hi hi