søndag den 20. juni 2010

Give Away :-)

SÅ NU SKAL JEG LIGE SKRIVE ALLE 288 NED OG SÅ TRÆKKER JEG VINDEREN HER I AFTEN :-)

Fik lige lyst til at lave en lille Give Away til jer ;-)

9,5 meter retrostof fra min efterhånden "store" samling.

De fleste af stykkerne er af fuld bredde sengetøj, enkelte af halv bredde og pudebetræk og et er helt sikkert , der er til en hel del timer ved symaskinen :-)



Her lidt gule/orange/pinke stoffer



Grønne/Lilla/tyrkis farver...



Blå farver...


Reglerne er som de plejer :-)
- Et lod for en kommentar
- To lodder for at være fast læser
- Tre lodder for at linke til denne Give Away
VINDEREN UDTRKÆKKES DEN 1. JULI !
Håber at af jer nye stofsamlere får chancen for at få fingrene i bunken for jeg ved jo hvor svært det er at få startet op :-)
Skulle du ikke vinde og og bare gerne vil blive ejer af disse stoffer har jeg lavet en helt identisk bunke stof der dog måler lidt over 11 METER den kan du købe ved at maile til mig efter først til mølle princippet og som retrostartpakke pris koster den kun 300 plus porto(75 kr) hvis den skal sendes:-) Jeg mailer den første der skriver!!
DEN EKSTRA STOFPAKKE ER SOLGT :-)
Held og Lykke og god søndag!
KH


289 kommentarer:

1 – 200 af 289   Nyere›   Nyeste»
Sus Kahl sagde ...

jeg er på med 3 lodder. jeg vil så gerne i gang med retro stof.

Almas mormor sagde ...

Åh, hvor fint! Jeg vil rigtig gerne vinde din give away! Sikke meget int jeg ville kunne sy til Alma-barnebarnet :-) Jeg er med på 3 lodder, tak.

Kridte-hvidt sagde ...

Fed give away, jeg vil mægtig gerne deltage med 2 lodder :-)

Anonym sagde ...

Hej!
Det ser godt nok fint ud!
Jeg vil gerne være med med 2 lodder :)!
Mange hilsener
Mascha

Trine sagde ...

For noen riktig fine stoffer. Jeg vil gjerne være med i din give away.
3 lodd fra meg.

Med hilsen fra Trine.

Hanne sagde ...

Hvor er det fint. Sikke mange sommmerting jeg kunne lave til min datter :-) Jeg er med på to lodder.

Dorte sagde ...

Hej Wenche.
Vil jo utolig gerne være med på din give-away, men af frygt for ikke at vinde, så vil jeg hoppe på at købe "ekstrapakken" for de 300 kr.
Fortsat god dag
Dorte

Sine sagde ...

Fine stoffer. 2 lodder til mig tak.

Henny sagde ...

Jeg er helt klart med... på 3 lodder.. så fine stoffer !

Anne sagde ...

Sikke da en fantastisk give away:) Jeg er med på tre lodder.

Lotten sagde ...

Oj, vilken kalas-giveaway! Jag vill naturligtvis vara med och håller tummarna för en vinst ;-) Tygerna skulle bli del i ett större lapptäcke som jag har tänkt påbörja i sommar.... JAg är fast läsare och vill ha 2 lotter, tack!

Kraam Lotten

Månestrålens mamasita sagde ...

Hej er 100% med på 3 lodder - det er da den skænneste give-away:)

KH vibeke

EngLeMor ♥ HiLdE sagde ...

Herlige herlige stoffer!!! Jeg hiver meg ivrig og håpefull med på 3 lodd!!! Måtte lykken være med meg!!

Ønsker deg en fin søndag og ei herlig flott kommende uke!!

Klem♥Hilde

Sarah - Gøjsen sagde ...

Rigtig fine stoffer!
Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder ;)
Hilsen Sarah

Maria sagde ...

Jeg prøver med 2 lodder :)

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Sikke da en give away! Wauv siger jeg bare og smider straks 2 lodder i puljen :)

Groovymama sagde ...

Man kan altid bruge lidt mere :-) 2 lodder til mig, tak.

kh
Trine

Louise sagde ...

Hej Wenche.
Jeg vil rigtig gerne være med med 3 lodder.
Knus Louise

Linsens sagde ...

Sikke en fin give away, kan man andet end at straks at melde sig på banen, med 3 lodder.

Kh Linsens

Anne Dorthe sagde ...

Hej
Skønne stoffer, som jeg synes er svære at få fingerne i. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder. God weekend. Miss AD

Mia sagde ...

Nej hvor er det dog en vild give away!!

Jeg krydser ALT hvad jeg kan for at jeg vinder, nu da din ekstrapakke er solgt (æv æv æv).

Jeg hopper i puljen med 3 lodder!

Smil i massevis fra Mia

Britta sagde ...

Det ville være bedre end juleaften at få den stak stof :-)
Jeg tager 3 lodder.

Pernille sagde ...

Er straks med på 2 lodder.

Kh Pedrnille

Kathrine sagde ...

Hopper med på vognen med 2 lodder.
Og krydser fingre, tæer osv.:)

God søndag:)

Sandie sagde ...

Wauw! Vil meger gerne deltage med tre lodder.

Håber jeg er heldig. Prøver ihærdigt at starte en samling af retrostof. Var på loppemarked (igen) igår, og var så uheldig at alt det gode sengetøj blev snuppet for næsen af mig :O(

Dorthe sagde ...

Uha hvor er der meget lækkert stof! Som nybegynder er det en drømme give away, så jeg sender 3 lodder afsted og håber det bliver mig.
KH Dorthe

Lisa Andersen sagde ...

Nej hvor er de lækre.. kunne blive en dejlig start på sommerferien
1 lod til mig
Sommerhilsen
Lisa

Raccoon sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Raccoon sagde ...

det er nogle virkelig smukke stoffer.. vil vildt gerne vinde det her, så 3 lodder fra mig og så krydser jeg fingre og tæer.

d. 1 juli er min kærestes fødselsdag og vi skal have familiebesøg, så måske det bringer noget held min vej :-)

Lena sagde ...

Sikke en lækker pakke. Som nybegynder er jeg med på 3 lodder.
Kh. Lena

Julie sagde ...

Åh hvor ville jeg ønske at vinde ;0)
3 lodder fra mig.
Har du stadig stofpakken til salg vil jeg meget gerne købe den.
Julie

Mette Bossow sagde ...

Hej Wenche
Så skøn giveaway, jeg er med på 2 lodder :)
KH Mette

Silje og Vibecke: sagde ...

Ooooo, vi prøver lykken igjen hos deg. De godbitene hadde vært moro å sett "live". Vi legger inn tre lodd og linker til deg med det samme.

Hilsen Silje og Vibecke

Kajsasmor sagde ...

Uha, krydser fingre-2 lodder til mig:)
majanyland@yahoo.dk

[hadla] sagde ...

wauw, totalt lækkert! Er med på 3 lodder og krydser alle fingre! God søndag.

Mia sagde ...

Åh, hvor vil jeg bare gerne vinde...lægger nænsomt 3 små lodder i den allerede store pulje.
God søndag, knus fra Mia

Sofie og Mor sagde ...

Hej
Sikker en lækker give away. jeg er med på 3 lodder.
Ønsker at det er mig som bliver den heldige vinder, da det er en super stof start for mig.

God søndag

Mette
Sofie & Mor

Josefine sagde ...

Hej..
Jeg vil rigtig gerne være med , super skøn blog du har, man bliver så dejligt inspireret....
håber da jeg bliver en af de heldige..
mange hilsner fra Josefine

Josefine sagde ...

Ups..jeg er med på 2 lodder...

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Jamen, jamen, her må jeg da helt klart være med.
Skønne stoffer. Dejligt når du laver de der billeder hvor stofferne lægger på ræd og række, så inspirerende.
Forresten har jeg ikke glemt dig, med hensyn til udstyr til din cykel.
Stine:)
Forresten er selvfølgelig med på 3 lodder

Bella sagde ...

Iih hvor er de fine . Jeg håber jeg vinder :)
Jeg er med på 3lodder

Hege sagde ...

Å å å jeg vil være med i trekningen av denne deilige stabelen med skatter! Hadde jeg vært tidligere ute hadde jeg kjøpt din stoffpakke som var til salgs..!Jeg har såvidt begynt å samle stoffer og venter på min nye symaskin - det skal bli en kreativ sommer! Jeg trekker 3 lodd og ønsker deg en god sommer.

Lis sagde ...

Den pakke vil jeg super gerne vinde, snupper straks 3 lodder :-)

June sagde ...

Hejsa :-)

Jeg er med på 3 lodder.

K.H June

Losarinas mor sagde ...

Hvilken gavmildhed ! Jeg ville meget gerne je nogle af de skønne retro stoffer- dem har jeg faktisk ingen af.
Vil meget gerne deltage med 2 lodder - tak :-)

Kristiane sagde ...

Hvor er det bare noget flot stof... jeg er gået lidt i stå med at sy, men måske det ville hjælpe hvis jeg vandt de fine stykker stof... Jeg deltager med 3 lodder. ;-)

god søndag..

mvh. Kristiane

Synne sagde ...

UUHHH den ville jeg RIGTIG gerne vinde.

3 lodder til mig tak :).

Mvh,
Synne

Julia Runge sagde ...

Sikke en bunke herligheder! :o)
3 lodder til mig tak :D
Linker i morgen :P

Karina sagde ...

Jeg er med på 3 lodder, tak :-)

Kh
Karina

Elin Emilie sagde ...

Flot - er bestemt med 3 lodder tak :-)

Signe sagde ...

Jeg vil gerne være med med 2 lodder. Lækkert stof :-)

Anonym sagde ...

Hej kære Wenche
Denne chance kunne jeg ikke lade min næse gå forbi;) Jeg deltager med to lodder.
Mange solskinshilsner fra
Pernille
PS Har snart skrabet sammen så Ellie kan få et nyt hjem....datteren vil gerne se dukkerne dagligt:)

heel sagde ...

Hvor er det bare noget lækkert stof. Sikke nogle fede sommerbukser til mig der kunne blive ud af det.
Og sikke nogle skønne ting man kan lave ud af det - har allerede en masse idéer i hovedet.
Jeg deltager med 2 lodder =D

janet sagde ...

Hej Wenche...

Jeg vil utroligt gerne være med på 3 lodder, for sikke en skat-kiste, og sikke meget overarbejde Beninaen kommer på, hvis altså.....

Jeg er meget interesseret i at købe nogle retrostoffer i lilla, lyserøde, lysegrøn eller lyseblå farver, ja, altså pasteller..Jeg synes, at de er svære at finde, så måske du har nogle på lager, som trænger til at blive klippet op ;O) Jeg håber selvfølgelig at vinde dem, men hvis ikke må du meget gerne maile til mig...

Kh. Janet

Anne sagde ...

Åhhh lækrelækre stoffer.. Jeg vil selv vildt gerne igang med at gøre hjemmet lidt retro .. Håber jeg vinder din giveaway :) Jeg er med på 3 lodder .. Fortsat god søndag ..

Mama-T sagde ...

Jeg er med på 2 lodder. Sikke noget skønt stof :)

Lisbeth sagde ...

Hvor ser det lækkert ud!! :) Jeg deltager med 2 lodder - og smider dig lige en mail :)

TobiasLucas mor sagde ...

Ejj hvor ser det dog fantastisk ud den vil jeg godt nok gerne vinde jeg er med på 2 lodder. :-)
Kh Janni

søslerier sagde ...

Hep Hep...Tre lodder til mig - jeg har en plan med det,hvis..... ;)

Helene sagde ...

Super lækker give away! Jeg vil gerne deltage med to lodder :) Kh Helene.

Stella Dea sagde ...

Tre lodder og meget gerne vinderlodderne til mig. Det stof kunne det da være ret festligt at få fingre i. Spændende. Glæder mig

Jytte sagde ...

Jeg vil gerne deltage med to lodder ...
KH Jytte

Fru Thornholm sagde ...

Åh, hvor vil jeg dog gerne vinde.. Krydser fingre mens jeg smidder 3 lodder i puljen.
Kh Stine

Anna Banana Butterhair sagde ...

Iiih jaa! Savnede lige en god give away! Og det her er klasse! 3 lodder fra mig!

SOLSAUM sagde ...

Ja takk!! Eg er med og har tre lodd;o)

Mette Volf sagde ...

Nej da - lækker give away!
Som ny stofsamler (har indtil videre kun et stykke - suk) vil jeg gerne smide tre lodder i bunken sammen med ALLE de andre.
MVh. Mette med den glade hat

smilehull sagde ...

Herlig!! Jeg er helt klart med på denne give away! :) 3 lodd til meg takk.

Ha en fin uke:)

Mette sagde ...

Holtaop en flot bunke, jeg har ikke plads, men det gør ikke noget ;-) så herfra kommer der 2 lodder :-) mette

super-carla sagde ...

2 lodder til mig her på min førstefødtes 12 års fødselsdag. Hun vil knuselske at få redesignet sit værelse med disse skønheder!

unikarina sagde ...

Sikke noget lækkert stof, som kan laves om til en masse herlige ting. Jeg trækker et lod...

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Smukt smukt stof.. jeg er med på 3 lodder :)

Lise sagde ...

Nej hvor vil jeg bare gerne være den heldige vinder af dine fine retro stoffer... Ser bare så super lækker inspirerende ud.. giver mig allerede nye ideer.
Jeg er da helt klart med på 3 lodder....

SiriR sagde ...

Ih, jeg er med på to lodder, lægger mig til som fast læser:)

Anonym sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder :-)
Kh. Johanne

Ulla V. sagde ...

Hold da op for en flot giveaway, Wenche. Jeg deltager hellere end gerne. :))

Jeannet sagde ...

Hej Wenche
Jeg vil også gerne lege med.
3 lodder til mig.
Du også meget gerne deltage i min give away.

Julie sagde ...

Hjertebank! Jeg må og skal være med på alle 3 lodder

Nana und Co. sagde ...

Håber SÅ meget at jeg vinder!
2 lodder herfra :)

Therese sagde ...

Smider straks 2 lodder direkte i puljen ;o)

Micha sagde ...

deltager meget gerne med 3 lodder :)
KH Micha

Katrine sagde ...

Putter 3 lodder i puljen og krydser fingre!

Christine sagde ...

Elsker stof-GA og det er da en forglemmelse at jeg endnu ikke er fast læser! 3 lodder til mig tak :-)

LHL sagde ...

Hej,
Jeg smider 2 lodder :)

Rikke R sagde ...

Wow en give away, den ville jeg elske at vinde, 3 lodder til mig:-)
Tak for din gavmildhed:-)

Malene sagde ...

Det var da en lækker bunke at få fingrene i. Jeg håber mine fingre får æren. Meget gerne 2 lodder til mig.
Kh. Malene

Bournonville sagde ...

Jeg er da helt sikker med på din skønne give away, ville give min lille (retro stof) samling lige det den har brug for, og så skulle symaskinen på overarbejde i min sommerferie, der kunne blive til smukke puder til stuen, et tæppe og nogle rigtig fine pølsehunde. :)

jeg er med på 3 lodder.
og så håber jeg med hjertet at jeg er heldig :)

Dejlig søndag til dig
Kh Sara

Stine sagde ...

Suk....det ville da være skønt at vinde den bunke, så kunne jeg måske komme igang m mit retro patchwork tæppe igen ;-)
2 lodder til mig :-)

TanteTit sagde ...

Nøj, sikke en skøn give away!!!! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :)
Kh Tina

Josefine sagde ...

Jeg er helt sikkert med på to lodder!

Maria sagde ...

Wauu en masse fint stof. Jeg vil gerne være med på 2 lodder. :)

Billy Hankat sagde ...

Skønne sager:-)
Jeg vil helt sikkert gerne deltage med 2 lodder.
Håber I havde en dejlig tur til Kjøwenhavnstrup, trods det triste sommervejr.
Kh
Kristine

Blandet loft sagde ...

wow for en giveAway!
2 lodd her :-)

44488383 sagde ...

Har fulgt din blog et stykke tid, og er lige nu blevet fast læser så 2 lodder til mig:-)

Karen sagde ...

Jeg er da helt sikkert med. Det er da den fineste give away for en ny-samler.
3 lodder til mig.

Knus og krydse fingre
Karen

Brita sagde ...

For en herlig blogg!
3 lodd på meg:)

Natascha sagde ...

Uha, hvor vil jeg gerne vinde!!!
Jeg er med med tre lodder og krydsede fingre ;o)

My box of buttons sagde ...

Ja tak - Jeg er helt klart med på 3 stk lodder.
-krydser alt hvad der krydses kan ;D
Knus herfra.

KirstenLN sagde ...

Wauh! To lodder til mig - sikke en masse kreaprojekter, der ligger og venter i den bunke!

K.h. KirstenLN, kirstenln@hotmail.com

[Spitzenklasse] sagde ...

to lodder til mig, tak.

Vicki sagde ...

Waua hvor en give away, jeg ELSKER stof så jeg er med på alle 3 lodder og krydser finger;)

Tine sagde ...

waaauaaaauaaaw for en give away. I love it - som Ole H ville sige;-)
3 lodder til mig.
kh Tine

Stine sagde ...

det skal jeg lige love for! Det ville da være en dejlig sommerferie gave at få, imens jeg er på ferie hjemme i Danmark... 2 lodder til mig - og rigtig dejlig sommer til dig og dine !
Smil fra Stine.

ulla sagde ...

Hold da op det ser lækkert ud med alle de farver. Er da klart med på 3 lodder:-)
Kh Ulla

Susanne Bechmann sagde ...

Iiiih altså!
Hvor vil jeg gerne vinde :) Så vil jeg kunne lave SÅ mange fine ting til småpigerne og deres dukkebørn ;)
Jeg er med på 2 lodder.
Solskinshilsner
Sus

AbluMoo sagde ...

Ja! Jeg vil veldig, veldig gjerne vinne disse stoffene. :)
To lodd til meg, og så skal jeg krysse fingrene veldig flittig fremover.

Ann Helene sagde ...

Nøøøj, det ville jeg da rigtig gerne vinde. Jeg er helt ny her i blogger verden, så jeg håber at jeg har fulgt reglerne :-). Jeg har byttet mig til en lille smule stof, men kan ikke rigtig komme videre før jeg får samlet lidt mere.....SÅ 3 lodder til mig, tak :-)

Mvh Ann

Fruens univers sagde ...

Wauww hvor fantastisk - to lodder til mig :-) Dorthe

Cristina sagde ...

Sikke dog en fantastisk give away..

Jeg krydser arme og ben for, at det er mig som bliver den heldige..
Har endnu ikke vundet en give away, så nu håber jeg på held denne gang.

Kh
Cristina

Cristina sagde ...

Hov - glemte lige...

Jeg er med med 3 lodder..

KH
Cristina

Kristin sagde ...

Smuk give away Wenche!
Jeg er med på 3 lodder

Kh

Anonym sagde ...

Ej, hvor ser de lækre ud ;-) Der ville jeg kunne få syet mange søde ting til min lille Ella..
Jeg er med på 2 lodder til mig.

Kh Louise (Louise@heldmann.dk)

Kristine sagde ...

For dævlen da!Det ser så skønt ud.
Jeg er så meget med ;)

kh
Kristine

ps. 3 lodder til mig ;)

Anonym sagde ...

Hej, det er nogle rigtig fine stoffer du har. Jeg vil gerne vaere med i lodtraekningen.
MvH Nicoline (nico.line@ofir.dk)

Nita sagde ...

Så fine stoffer :o)

jeg er med og tar 2 lodder :o)

Ha en super fin uke!!

Mor-t-2 sagde ...

Øj øj, helt sikkert 3 lodder til mig!!

Julia sagde ...

Nøj! Sikke en fantastisk give away. 3 lodder til mig, tak ;)

Fru Vesti sagde ...

Nøjs hvor lækkert retro stof - jeg er med for 3 lodder :o)

jannepålanne sagde ...

ÅÅåå så spennende! Jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene:)

Therese tulleTrOlle sagde ...

jeg vil veldig gjerne være med på din give away;) !! 3 lodd til meg ;)

Den flyvende kuffert sagde ...

Lækker lækker giveaway! Vil super gerne være med. Smider 3 lodder i puljen.

cslyngaa sagde ...

Lækkert stof- selvfølgelig smider jeg lige 3 lodder i puljen!
;)

Lisesa sagde ...

Hvor ser det super fint ud!
2 lodder i puljen :-D

Kandiseret sagde ...

wow en lækker give away! :o)

Jeg skynder4 mig at smide 3 lodder og krydser virkelig for jeg vinder :)

Kh

Sasha

Louise sagde ...

Åhh.... Wauw... Åndenød.. !!
Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder.
Kh Louise

Mona sagde ...

Øj, hvor har du bare vanvittigt mange - og flotte - stoffer. Jeg ser en masse dejlige ting for mig man kunne lave med det!! - Nå, 2 lodder til mig :)

Alice M sagde ...

Åh åh åh... Jeg har jo liiii investeret i en symaskine.
Mener næsten det er grund nok til at det er mig der skal vinde ;)

2 lodder til mig tak :)

Quie sagde ...

Ih ja den give away vil jeg da helt sikkert gerne deltage i - det ville være så dejligt at vinde med de smukke farver! Så 3 lodder til mig.

Har en drøm... sagde ...

For en herlig blogg du har! Og for noen herlige stoff:) Jeg blir veldig gjerne med og tar 2 lodd, takk:)

Klem Line

Clemme/Trine sagde ...

Fantastisk pakke, den må jeg prøve at få fingre i, 2 lodder til mig :)

grønn sagde ...

For en herlig stoff-pakke. Jeg vil være med! 3 lodd til meg.

Ina sagde ...

Mon jeg kan være heldig her? Jeg vil i hvert fald gerne have 3 lodder. :)

Flo's Diner sagde ...

2 lodder til mig! SÅ fin en give away skal man lede længe efter.

Magi© sagde ...

Eg er med! 2 Lodd til meg!! :D
Så fine stoff er det lenge siden eg har sett!
Marie

Mirjam Theresa sagde ...

Jeg vil gerne deltage med tre lodder og krydsede fingre :)

Kh. Mirjam

borghild sagde ...

Dette kan jeg bare ikke gå glipp av, og deltar med to lodd! Krysser fingrene!;)
Borghild:)

Floppetiflopp sagde ...

Så nydelige stoff. Dette kan ikke jeg heller gå glipp av. 2 lodd på meg, og krysser fingrene :)

Mette sagde ...

Føj for noget lækkert stof. Det gad jeg godt at vinde... Jeg tilmelder mig med 3 lodder og tilmelder mig samtidig som fast læser. Sikke en spændende og inspirerende blog :)

MVH
Mette

Anonym sagde ...

Hejsa
Jamen jeg vil da også meget gerne deltage med et enkelt lod.. Har lige fundet min symaskine frem fra gemmerne, så dette vil være en oplagt chance for at komme igang ;0)
God sommer
Karina ( marka@city.dk )

Catrine sagde ...

Wow en flot give-away!!!!
Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder.
Kh Catrine

Anette sagde ...

tre lodder til mig! det her har jeg aldrig prøvet før1

Balles Bazar sagde ...

Jeg er klart med. fantastisk flotte stoffer. Jeg håber jeg vinder. 2 lodder til mig.

PynteMynthe og Mor sagde ...

Jeg napper fluks 3 lodder og satser alt på at jeg vinder:)

Beate sagde ...

De stoffene såg flotte ut!!! Jeg er klar for lodder ;)

Maiken sagde ...

Det er en af de give-away der lige får hjertet til at hoppe over en ekstra gang. Jeg smider tre lodder og krydser alt hvad krydses kan - der er jo mange om budet. ;o)

Anja sagde ...

det her er næsten for godt til at gå glip af, så jeg melder mig under fanen, smider 3 lodder og håber håber samt krydser alt for at jeg vinder

Onkel Anne sagde ...

Jeg vil gerne vinde med tre lodder. Og hold da lige fast en masse deltagere!

Sheneligans! sagde ...

Jeg vil gjerne ha tre lodd hvis jeg får lov. :)

Tuppelure sagde ...

Jeg vil gjerne ha 3 lodd! For en fantastik premie!

Namaste sagde ...

To lodd til meg :o)

Fru Christensen sagde ...

Hvor er det bareem fantastisk give-away. Den bliver jeg nødt til at være med på...netop når jeg først er i gang med at blive gode venner med min symaskine. Deltager med 3 lodder.

ninna sagde ...

Hvor ser det lækkert ud.

Er ganske uerfaren i blogverdenen og får dermed kun 1 lod:0]

Lone sagde ...

Fantastiske stoffer og krydsede fingre ;o) 3 lodder, tak ;o)

xxx Frøken Fiil

Pi Andrea sagde ...

2 lodder til mig..helt sikkert... Ville være som en tur i himlen, hvis jeg vinder... :o)

Meilhede sagde ...

WOW en fin stofpakke...
3 lodder fra mig!

Frk lykkelig med farge sagde ...

Jeg blir gjerne med med tre lodd. Utrolig mye fint stoff, får helt hjertebank. Ha en fantastisk dag.

Hilsen Ann Kristin

Helle sagde ...

Fantastisk!!! Iiiih, hvor jeg håber, at jeg er heldig denne gang. Jeg er helt klart med på tre lodder!

Glaphuset sagde ...

Hold da op en lækker sag du har lavet til give away. Ja næsten for godt til at være sandt :o) Jeg vil rigtig gerne være, og selvfølgelig med så mange lodder som muligt :o) 3 stk.
Forsat dejlig dag.
Kh Anette

Karina sagde ...

Hej
Jeg vil rigtig gerne vinde det flotte stof. Det kunne blive de flotteste ting!

Ida Victoria sagde ...

For noen nydelig stoffer, og en koselig blogg! La meg til som fast leser + kommentar - 2 lodd :)

Ida Victoria

MALENE sagde ...

Super give away, som jeg helt sikkert må deltage i...smidder 3 lodder i puljen og HÅBER jeg vinder.
Kh. Malene

Anonym sagde ...

Jeg vil så gjerne være med, men kan ikke se kommentaren min selv om jeg trykker send. Jeg forsøker en gang til.
For noen vakre stoff, og det er kjekt å lese bloggen din.
1 lodd til meg, takk.
Anita i Norge

Junette sagde ...

Sikke et skønt skue!
Jeg er med på 2 lodder. :-)

Mette sagde ...

Wenche, for hunne da! Jeg gad godt vinde. Der er lige lidt af det, som jeg lige "mangler". To lodder mig! Går ikke ud fra at det 3. gælder, når jeg "kun" besøger dig via Bloglines, som er min faste blog-oversigt. God dag.

queenMÄRRY sagde ...

Kann man auch in Deutschland gewinnen ;) Ich würd schon gern!!
Have a nice day. Maria

Jo (sparkly green knickers) sagde ...

What beautiful fabric!!

saganaga sagde ...

i don't speak Danish, but i wanted to stop by & say what lovely vintage fabrics you have !!!

Medea sagde ...

Ååh vilka vackra tyger. Jag vill jättegärna vara med och försöka vinna. Länkar från min blogg, följer dig och vill alltså ha tre lotter.
Vilken ljuvlig blogg du har förresten.

Anonym sagde ...

2 lodder jeg bliver helt lalleglad af at se alle de farver ;O)))))

Anonym sagde ...

hilsen Charlotte som er totalt nybegynder i dette bloggeri

Eva i Halmstad sagde ...

Hej
Vilka vackra garner.
Vill gärna vara med i din utlottning.
Må väl
Eva.

Palven sagde ...

Jag är gärna med :o) en lott för mig.

else sagde ...

I would love to win this fabrik but I live in the nethetlands.

María Julia sagde ...

Beautiful fabrics! I know, I'm from the other part of the world, but I wish to much to win this georgus fabrics

Maxine sagde ...

What gorgeous, gorgeous fabrics! This is my first visit here, but am now a follower! xx

Anonym sagde ...

Jag är gärna med och hoppas på att vinna ett av dessa fina tyger.
Hälsningar
Maria utan Blogg

Mitt lekne sinn sagde ...

Hei hei

Så nydelige stoffer! Jeg blir med på trekning med 3 lodd! Dette blir spennende, krysser mine fingre og tær.

Men vennlig hilsen Mumsi - Med et lekent sinn

frisky frog sagde ...

Jag vill också vara med i utlottningen av dessa fantastiska tyger.
/Ha en bra dag!

Drømmehjerte sagde ...

Åh jaaaa! Jeg MÅ være med i din giveaway! Er allerede følger og linker til deg. Så da blir det 3 lodd på meg, og jeg krysser fingrene!

Vh, Ingvild

Lone sagde ...

et enkelt lod til mig :-)

Janni sagde ...

Hvis jeg kunne ville jeg smide 1000 lodder i puljen, men jeg må nøjes med 3. Håber min søns fødselsdag den 26. kan bringe lidt held.

HandmadeByMalle sagde ...

jamen i guder da...sikke en skøn give away du har gang i. jeg lægger lige billet ind med to stk.'s lodder.

malle

Lialje sagde ...

Ej hvor er de altså fine. Tror ikke jeg har en chance da jeg er ny i denne blogverden, men man kan jo drømme :-)

Janni sagde ...

...hov så lige udtrækningen jo er den 1. juli og ikke den 26. juni, det var vist en anden giveaway, men måske jeg har heldet med mig alligevel.

Anonym sagde ...

hvordan søren kan man "melde sig ind..." eller hvad det nu er man gør? Er vild med din side og dine stoffer nemlig!
Hedder Camilla Edvardsen (facebook)

miastick sagde ...

Å vilka fina tyger! Klart jag vill vara med och tävla! Tar en lott och hoppas på tur :)

Cecilie Astrid sagde ...

Nej hvor er der meget lækkert stof! Jeg smidder straks 3 lodder i puljen. Hold op hvor ville jeg blive glad hvis jeg skulle være den heldige.

Mange hilsner fra Cecilie.

hovad sagde ...

Jeg er helt solgt, hvor er de smukke. 3 lodder her tak

Andi sagde ...

I can't understand the text but the pictures I understand completely.
I would love to win this pile of fabrics.
Thanks.
Andi in Australia
:-)

Tina sagde ...

To lodder til miiig :) NØJ hvor gad jeg godt!!!

Kivi sagde ...

Jeg er med på to lodder!

Det er da den mest fantastiske give-away jeg længe har set :-)


Mange hilsner Kivi

Stickenickan sagde ...

Så fina tyger! Nu är redo att sy något vackert! Jag tar 2 lotter, tack

Gurimalla sagde ...

Nydelige stoffer! Jeg blir gjerne med. 1 lodd til meg.

KaDaHoe sagde ...

Jeg har netop arvet min mormors gamle (men absolut funktionelle) symaskine og skal i gang med at sy fine sager til min 5-måneder gamle datter.
Jeg er ikke fast læser, men linker til gengæld - kan jeg få 2 lodder?

Maria sagde ...

Hold da op for en lækker give away!!!

jeg smidder straks 3 lodder i puljen :-D

God dag fra vanløse

Fru Mulle sagde ...

Åhr hvad! Er du så færdig for en gevinst :-D
Helt sikker på der står mit navn på den der.
2 lodder til mig :)

Rikke

maria thestrup schmidt sagde ...

Fantastisk! 1 lod til mig:-)

Maria

Anonym sagde ...

Herlige stoffer! 1 lodd til meg:)

Charlotte (cmc@broadpark.no)

Klejs sagde ...

Smider lige to lodder her i puljen. Kunne være fedt at få gang i min stofsamling.

Nanna sagde ...

Hvor ser de lækre ud de stoffer. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

Anonym sagde ...

Hvor flotte -count me in!

Lola

qzx_888@hotmail.com

«Ældste ‹Ældre   1 – 200 af 289   Nyere› Nyeste»