torsdag den 24. juni 2010

Farver I Min Verden

Jeg er helt klar til hvide vægge, lyse trægulve og møbler i lyse naturfarver.....MEN jeg er ikke til hvidt i hvidt.

Jeg elsker farver, især mange farver sammen!

Rundt omkring har jeg "øer" af farver i det hvide, de gør mig glade hver dag, lyser op og varmer :-)




Det lille fad med filtkugler står i en hvid gammel træskænk sjovt nok tilkalder de de fleste gæsters opmærksomhed, skal lige se hvad det nu er :-)



Maleriet af Lotte Hønholt stråler på stuevæggen.



Mit farvemekka af et tæppe nærmer sig slutningen.



Når jeg tegner elsker jeg at have et stort udvalg af farver OG gøre brug af dem :-)



Kære neon elskere, jeg fandt neon tråd på Ebay, søg blot under Hot Pink :-)



Og så fandt jeg neonpinke glasperler den anden dag, røber ikke hvor...



Farverige engle, jeg kan altså ikke stå for dem!
Er du til en eller mange farver eller helt til hvidt?
Ønsker dig en farverig dag
KH

10 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Hvilke farver !!!

Julia sagde ...

Jeg er til mange farver! Du har mange skønne eksempler...er forøvrigt sikker på, at fadet med filtkugler lokker, fordi gæsterne tror det er slik ;)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

jeg er fuldstændig tosset med farver. Min bror siger at han for farve-influenza når han kommer hjem til os.
Hvide vægge, farverige puder, teaktræsspisemøbelarrangement med hver sin farve og mønster betræk. Farver über allles. Er tilgengæld knap så farverig i min påklædning, mærkeligt ik´?
Glæder mig til at se hvad du har tryllet i din pakke.
Stine:)

Vicki sagde ...

Jeg ELSKER farver:) Jeg har det nog også lige som dig. Hvide vægge men fyldt op med farver, det er nu mest i vores og min søns værelse jeg "må" gå amok.

Men farver gør altså noget ved mit humøret:)

Rigtig god dag

Hilsner Vicki

søslerier sagde ...

min verden er, ligesom din, fuld af kulørte klatter! Og farveskalaen fornemmes vist på min blog... ;)

Karina sagde ...

Fantastisk smukke farver du omgiver dig med.
Dit tæppe bliver utrolig smukt!
Jeg er VILD med det!

Hav en god dag :-)

Louise sagde ...

Jeg elsker farver, og vil aller helst omgives af dem overalt!
Dejlige farver du viser frem - skålen med filtkugler ligner i den grad slik. Jeg fik faktisk helt lyst til M&Ms ;-)

God farverig dag til dig også!
Kh Louise

Mejse sagde ...

Helt klart FARVER :)
/Blåmejsen

Elin Emilie sagde ...

jeg holder meget af farver - hvidt på vægge - men tilgengæld masser af farvet tilbehør. gør mest i de blå / grønne toner

illu-mina sagde ...

Jeg er enig, et lyst og rolig "grunnteppe" og så kan vi boltre oss med alle de farger som er. Også kan man jo skifte hele fargekonseptet etter humøret, en ny blomst eller det andre garnet i kurven. Ha en fargerik sommer.