søndag den 6. juni 2010

Dagens Loppefangst

Det kan jo næppe komme bag på nogen at jeg IGEN har været på loppemarked......

Men helt ærlig med alle de skønne ting der risikerer at ende i skraldet må nogen jo prøve at redde dem ;-)))




Søde kort fra 40érne der aldrig er blevet skrevet på tog lige en af hvert motiv og et par stykker af min favorit. Den gule baggrund er jo lige min favorit lige nu.



Super velholdt vattæppe i uimodståelige farver og print, 100 % bomuld er netop ved at få en tur i vaskemaskinen. Og igen den gule farve....


Kassen her tror jeg vil udløse et " århh de er seje mor" fra Carlsen :-)
Og hele to gule!!!



Tjaa og så lige en ko med tylsløjfe, med alt det mælk vi drikker herhjemme synes jeg der må være en ko i vores køkken. Og tylsløjfen den er jo skrig gul PERFEKT :-)
Har du fanget nogle lopper i dag???
KH

7 kommentarer:

Hunch, Camilla Tange Peylecke sagde ...

skønne kort...de er da kun til at blive forelsket i/ smil fra mig

nb. kun lidt loppefund fra mig i denne weekend -en lille rød winther cykel og en porcelæns vask!...MEN fik solgt en masse på vejloppemarked -Skønt (når nu man er en samler og som dig føler jeg skal redde alle ting fra skraldespanden, er en oprydning tiltrængt ind i mellem/ smil)

Majken sagde ...

Åhh, hvor er det skønt at man kan få glæde af andres "skrald"..har også lige været på loppefarten og kom hjem med 2 poser guf..Den ko du har fundet er virkelig cool.

Helle Tang sagde ...

Skønt at redde en masse skatte, fra skraldespands-døden ;-)
Jeg var også en smut på loppemarked i dag på Ingerslevs Boulevard i Århus, mine skatte kommer ind på bloggen i løbet af dagen.

Julie sagde ...

WOW! Det tæppe er da bare 2 die for...
Jeg har også været på et enkelt loppe i dag og fandt også et par fine ting. Har lige blogget dem.

Annchen sagde ...

SKØNT tæppe..:)
Jeg var afsted i går - og fandt også et par dejlige ting.. Mest til Karolines værelse men også lidt til moren..;)
Synes du skifter header for tiden..?:) Lækker gul farve, der er på lige nu!
Nyd aftenen..
KH Anne

søslerier sagde ...

GODT reddet, kære Wenche ;) Og sjovt som den gule farve er blevet folks yndlings hér inde - jeg personligt har et langt kærlighedsforhold til dén ;)
Ja, vi blev 'godt kørende' fra loppesjov idag - indlæg kommer på om et øjeblik....

tusindfyd sagde ...

Ja....jeg har ikke rigtig kunne bestemme mig med headeren ;-))) Men nu fandt jeg en jeg kunne holde ud !!

Gul er skøn, min datters yndlingsfarve fra hun var helt lille, jeg blev forelsket i den til blogtræffet da jeg så unikarinas sjal, sidste loppefund var en cardigan i samme farve. Håber vi ser meget mere gult.
KH