fredag den 11. juni 2010

Al Begyndelse Er Svær

Om det så gælder at lære at cykle, blive mor, køre bil, hækle, strikke, sy osv. er al begyndelse jo svær, men med lidt hjælp er al begyndelse også dejlig :-)

Som ny blogger bliver man grebet af blogland og er man kreativ bliver man ansporet til at vise frem, men så er det lige at man i starten ikke rigtig ved om der overhovedet er nogen der kigger med?

Glæden ved at få sin første faste læser er stor ,for nu ved man at der i hvertfald er EN der har været forbi og har fået lyst til at komme igen :-)

Den glæde er som ren energi, den giver appetit til mere, man bliver høj af det, og for mit eget vedkommende er det i høj grad bevidstheden om at i kigger med og jeres dejlige kommentarer der gør at jeg bevarer appetiten på at vise mine ting frem OG lave nye. TAK.

Der burde være en opslagstavle for nye bloggere hvor de kan sige "HEJ JEG ER LIGE ANKOMMET" for hvordan får man ellers den fantastisk givende kontakt?

I dag vil jeg gerne bruge bloggen som såddan en opslagstavle og sige HJERTELIG VELKOMMEN til Hanne bag HANDMADE WITH LOVE




Håber i vil lave en lille fredagsafstikker forbi denne blog og dermed give Hanne appetit på mere?



Billederne har jeg LÅNT ( håber det er ok...)



Nu vi er ved hagesmække så har jeg en babydukke klar til afrejse og i får billeder i weekenden..
Ønsker jer alle en dejlig dag.
KH

11 kommentarer:

Mia sagde ...

Du har virkelig ret i det du skriver.

Jeg synes, det var så svært den første tid, fordi ingen læste med. Nu begynder der dog at ske noget, og det er rigtig hyggeligt, synes jeg - og giver bestemt mod på at vise/skrive mere.

Jeg tror også det ville hjælpe, hvis man kan sige det på den måde, hvis flere af jer populære bloggere satte nogle af de nye bloggere på jeres blogrolls (kan se du har sat Hannes på - rigtig godt). For det er på jeres sider alle kigger og dermed finder vi andre :-)

Nu er det ikke skrevet, fordi du skal sætte mig på, og ikke kun skrevet til dig, bare generelt. For wow hvor er der mange fine blogs derude.

Mange smil fra
Mia

Losarinas mor sagde ...

Hvor er det en sød tanke.
Og du har jo ret :-)

søslerier sagde ...

ja, præcis... Jeg takker også for hjertelig velkomst ved min indtræden i blogland, som du personligt er 'skyld' i!!! ;) hihihi...
- og skulle nogle få lyst, så kig endelig forbi (lokke lokke) jeg har en SWEET-TALK-GIVE-AWAY igang - venter blot på at solen kommer igen ;)

Hav en skøn weekend...med nye lopperier, hvem ved?!?

Sine sagde ...

jamen hey, se mig, se mig !!! Jeg kæmper for at blive set og skriver lystigt kommentarer på "de stores" blogs. Jeg har blogget siden sidst i april og har 8 faste læsere. Men jeg klør på og håber det kommer :o)

Eva sagde ...

Det var et sødt tip. Jeg har været forbi og nydt Hanns fine håndarbejde.
God weekend.

Merete sagde ...

Hvor har du ret... selv ny blogger og har fluks meldt mig som fast læser hos Hanne. ;0)

Mama-T sagde ...

Du har ret - og sikke en fin blog hende Hanne har :) Andre er også velkomne hos mig... kom indenfor og smæk stængerne op ;)
God weekend

Helle Koed sagde ...

Hvor er det da en god idé! Det burde BLOGGER da få lavet - har du sendt dem idéen? :D

Jeg vil helt sikkert kigge forbi Hannes blog - det ser spændende ud! :)

Men ihhh... Man kan hurtigt få MANGE på sin liste af blogs, man liiiige skal tjekke, og gerne hver dag. Synes ofte jeg får glip af fantastiske indlæg fordi min liste af dejlige blogs er lang og jeg ikke når at se dem alle :-(

Marie sagde ...

Jeg har en helt nystartet blog, så jeg er helt med på, hvad du mener. Har fået min første faste læser, og det er en stor ting :) For man vil jo helst ikke poste sine tanker ud i et tomt cyberspace.....

Jeg vil fluks se på Hannes blog - og I er alle meget velkomne til at kigge forbi min :)

Anonym sagde ...

Jeg synes også det er en super ide.
Jeg kigger forbi mange forskellige blogs og det er lykkedes mig at tilmelde mig et par stykker som fast læser, men nu kan jeg pludselig ikke finde ud af det mere??? Jeg kunne også rigtigt godt tænke mig selv at få en lille blog, men aner ikke hvordan man gør, er der mon nogen der kan give nogle links eller gode råd til en totalt nybegynner i denne skønne blogverden?
Hilsen Charlotte
6andersen@webspeed.dk

Anonym sagde ...

Hejsa Jeg var hos Tante Grøn for at købe garn, da så jeg denne her vidunderlige tæppe med de flotte farver, jeg tænkte den må jeg Hækle. jeg fik netadressen og her er li en hilsen fra mig. Tak for den skønne ide, glæder mig til at starte på tæppet.

mvh Randi