fredag den 7. maj 2010

Velkommen Her

På denne blæsende og iskolde fredag hvor mit hjete er brændvarmt efter ENDELIG at kunne hente min elskede i lufthavnen og føle mig HEL igen vil jeg nu hvor han sover sødt benytte stilheden til at byde velkommen til SØSLERIER


Rikke der står bag bloggen mødte jeg på blogtræf i Silkeborg og efter at have set hendes hjemmeside DESIGNBORG kunne jeg kun opfordre hende til at deltage i vores skønne kreative univers ;-)
Dette billede af æggeblommen og beskrivelsen "Iderig tekstilnørd og materialeforsker "vækker helt klart min appetit.
Så hjertelig velkommen Rikke.
God weekend!!!!!
KH

3 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

så er du hel igen :-)

søslerier sagde ...

Som du dog kan sprede varme og glæde, Wenche... tusind tak ;) nu har du ihvertfald gjort min dag god, med sådan en hjertelig velkomst! Og NYD ham herren når han atter er vågen. Rigtig god weekend fra blogland ;)

Karen sagde ...

Velkommen hjem til manden din :)
Skønt han er her igen.
Og stort velkommen til Rikke....længe ventet.