tirsdag den 25. maj 2010

Træt Tirsdag

Pinsen har været aldeles solrig og familierig, hele to fødselsdagsfester blev det til ,så nu kan der vist ikke klemmes mere ud af den 7 års dag :-)

En tur på loppemarked lørdag med priser på 50 øre pr stk. blev viskelædersamlingen kraftig udvidet og pladsen i sættekassen indskrænket....




Trænger i den grad til at få ryddet lidt op i mit kreative kaos for pladsen på mit sybord er heller ikke hvad det har været...



Min 7 årrige pige er forelsket i Sylvanien Families ( og viskelæder) og med så mange bedsteforældre kan det godt blive til en hel del på en fødselsdag.....


JA faktisk så meget at det kan blive umuligt at nå at få pakket alting ud og stillet an....


Vi har i 7 år prøvet at forklare at det ikke er mængden der er vigtig....de første mange år gav vi ikke selv gaver til jul og fødselsdag for at begrænse mængden ,ikke fordi vi ikke under vores dejlige børn opfyldelse af deres ønsker, men fordi de helt kan miste pusten når det bare vælter ind :-)



Har brugt formiddagen på at endevende børneværelset og gøre plads og sortere UD så nu er jeg klar til at give en hånd med når skolen er ovre.


Indtil da er der bare dømt træt tirsdag i selskab med min symaskine og KAFFE.
Kærlig Hilsen

6 kommentarer:

Christina Skarø sagde ...

Åhhh det kender jeg alt for godt.. jeg selv er træt i betrækket i dag.. jeg gaber konstant... :-) Det billede du har nederst i indlægget - maleriet/tegningen er så flot.. hvem er kunstneren? Dig? Kærligst fra C

Henny sagde ...

Åh ja. Gaver kan de små altid få, og tit skal der lige ryddes op, så der kan blive plads til nyt. Min lille datter har fødselsdag om 2 mdr, og så er det min tur til at holde fødselsdag over flere dage, og til at rydde op, og ordne gaver, så de står og giver appetit til leg.

tusindfyd sagde ...

Kære Christina

Tegningen er af Carlsson ;-)

Louise sagde ...

Sylvanien er så skønne - jeg beundrer dem til på indkøbsturen og mindes faktisk hver gang, at jeg var misundelig på min venindes familier :)

mette b sagde ...

Jeg gav heller ikke mine børn julegaver de første år, da de jo slet ikke var i stand til at forstå gaveregnen. Nu gør jeg noget særligt ud af fødselsdag... ikke nødvendigvis noget dyrt, men noget jeg ved, vil glæde pigerne. Jul er de små gavers tid, da de får så meget fra anden side :)

Nyd din trætte tirsdag og dine skønne børn.
Klem

søslerier sagde ...

samme hér - med gaver-ræset... Istedet bliver de begavet med små hyggepakker jævnligt året rundt, når moren falder over noget fantastisk på en loppe/shoppetur...(faktisk er det nok mest fordi jeg ikke kan vente med at give dem dét)! Så det er noget af en udfordring at storepigen stadig ikke har mødt den smukke, kære Holly! (hun skal først have den til sin fødselsdag i december!!!!) Lillepigen og jeg får os dog en sludder med hende dagligt, så hun ikke føler sig ensom - bare rolig ;)