onsdag den 12. maj 2010

Styr På Sagerne

Jeg elsker kreativt rod og er ualmindelig god til at lave det ,men af og til er det også bare skønt at skabe orden i sagerne så alt er sorteret og klar til næste projekt ;-)



Har været så heldig at få 3 urtepotteskjulere af en god veninde, men gør det ikke så meget i blomster indenfor, men derfor kan man jo godt få dem brugt alligevel ;-)



Der kunne lige blive plads til alle min tuscher , gelpenne, sakse og andet jeg bruger til mine skitser så nu står glimmer , neon og almindelige hver for sig så jeg ikke skal bruge så meget tid på at "rode" efter den rigtige SKØNT.


Jeg har set disse farverige potteskjulere rigtig mange steder i et væld af farver og vist i to størelser hvis du trænger til at få lidt styr på sagerne hos dig.

Rigtig god onsdag derude ,skal vist lige skifte ble på en lille veninde der er på sygepasning....

KH

8 kommentarer:

Linda sagde ...

Hvor fint ;-)

Bournonville sagde ...

smart. elsker de potter, det har bare nogle lækre farver.

Christina sagde ...

Hvor ser det bare FINT ud!

Demselv sagde ...

Fantastisk ide, og en rigtig god måde at få skabt orden med lækre farver.... Jeg må da i gang :o)

Annchen sagde ...

Hej Wenche...
Hvor ser det bare fint ud - indbydende farver til farverne..;)
Er du også faldet over dem i en netbutik..?
Er også lige nødt til at høre.. De der nøglerings-dimser du har - bl.a. på dit billede af den hæklede høne - hvor skaffer du dem..? Jeg har nemlig ledt og ledt uden held..:)
Ha' en dejlig dag..
Kh Anne

tusindfyd sagde ...

Kære Anne

Nej jeg har hverken set dem på nettet eller søgt efter dem på nettet men har set dem i rigtig mange butikker ex i 1000 Ting i Jægergårdsgade i Århus du kunne evt. ringe til dem og få dem til at sende?? Ellers kan du skrive til mig ligger lige ved min købmand ;-) Så kan jeg købe og sende :-)

Nøgleringe : google "nøglering hobby" ellers kan du kigge hos kreativhobby.dk nordform.dk og cchobby.dk men søg endelig først så du finder de billigste ;-)

KH

Annchen sagde ...

Tak for det søde svar..:)
Må lure lidt på nettet - og ellers kan det godt være jeg lige gir' lyd..;) Det er jo en fantastisk butik og Jægergårdsgade i det hele taget..
Ha' en dejlig aften..
KH

søslerier sagde ...

'Ordnung muss sein' - du har ret, Wenche... Mit sind har det også allerbedst når der er styr på tingene, så er det meget nemmere at begive sig ud det kreative rod... ;)
Jubiiii - for farverig 'orden i kaos'!!!
Og hurra(!) for en hjertevarm 'gæstedagplejer' ;) (har lige læst på krudtugle-moderens blog!!!)