søndag den 30. maj 2010

SøndagsTøj

På IslandsBrygge bor en rigtig lækker krudtugle, han har snart fødselsdag og har ønsket sig nyt tøj til sin drengedukke Emil som han fik i gave sidste år.

Så jeg har været i gang med at sy af stof i henl andre farver en rosa lilla og pink, dejligt til en afveksling :-)

Tøjet har jeg afstemt lidt til de billeder jeg har set af krudtuglen ,så dukkebarn og dukkefar ligner hinanden lidt.




Et sæt sommertøj med bomuldsskjorte og tynde hørbukser.



Et vintersæt var der også brug for såååå en foret babyfløjlsjakke, Emilskjorte og et par bukser der passer til jakken.

Plejer jo at have dukkerne ved min side når jeg syr så nu håber jeg virkelig at tøjet passer ;-)
Er noget træt i dag ovenpå en fantastisk smuk bryllupsfest med det hele, kærlighed, smukt brudepar og uovertruffen mad .Tak for sidst!
Der er dømt søndagshygge her med min søn, far og datter er til sommerfest i skolen jeg kunne lige hive mig op til at lave kartoffelsalat til 15 personer, men nu kalder min sofa, mit hækletæppe og soundtracket fra " An Education".
Har du mon en doven eller aktiv søndag? Uanset hvad du er til så HYG dig ;-)
KH

8 kommentarer:

Eva sagde ...

Huset har lige fået en hurtig omgang, haven fik heldigvis i går, så nu må der hækles en times tid, indtil vi skal i gang med søndagsmiddagen.
Jeg elsker søndage!

mette b sagde ...

Jeg har nusset i mit krearum, da nogen er hurtige til at rode herinde. Nu er her dejligt igen og ro til afslapning.

God søndag

Maria sagde ...

Aborable doll clothing !

søslerier sagde ...

en slatten formiddag på sofaen og så en skøn legeaftale med to herlige drenge og deres mor ;) Nu hjemvendt til fars kødgryder... HERLIGT!!!

petunika sagde ...

Sukk, du lager så mye nydelig dukketøy:)

God søndag fra Silje og Vibecke

Annchen sagde ...

Lækkert dukketøj..:)
Lyder som en smuk fest i går..
Hvor har du købt soundtracket til filmen henne? Jeg var endlig inde og se den i onsdags - og er helt skudt i både film og musik..;)
Her er der bare hyggesøndag - jeg har haft tre dejlige veninder til fødselsdagshyggeri hele eftermiddagen og aftenen står bare i sofaenstegn..;)
Nyd aftenen..
KH Anne

cslyngaa sagde ...

Hvor er det flot!

Jeg har forresten en Award til dig!

Kig forbi min blog og se hvilken... ;)

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Ham Emil er en heldig een:)