onsdag den 5. maj 2010

Skals

Hvert år har jeg denne kalender fra Skals hængende i mit køkken, den tjener både til at notere vigtige begivenheder og inspiration nu og da.



Maj månedes sysle ide vil jeg gerne dele med jer :-)

En super fin ide synes jeg!
Små broderier på stof der senere sættes på egne knapper, hvem der dog bare kunne brodere.....men ok som med så meget andet kan jeg da altid prøve at frihåndsbrodere ;-)


Jeg kender HENDE her, der virkelig kan brodere og som har broderet nogle superfine espadrillos engang som jeg virkelig godt kunne forestille mig på en kæmpe knap ;-)

Ønsker jer alle en dejlig dag der bliver vist vejr for en hver smag!

KH

1 kommentar:

Ulla V. sagde ...

Hvor er du sød, Wenche. :)) Tusind tak for de søde ord...de gik lige til hjertet. Og for linket.

Ja, jeg elsker jo at brodere og jeg elsker den kalender. Jeg har den også altid og har haft den de sidste mange år. Fuld af vidunderlige billeder og ideer er den - førhen var illustrationerne i den tegnet.
Og så er jeg jo så heldig, at jeg bor ganske meget i nærheden af den skønne håndarbejdsskole.

Hav en rigtig dejlig dag. Du gjorde min ekstra skøn. :))

KH
Ulla