torsdag den 20. maj 2010

Pink Pige Party

Fredag er der dømt Pink Pige Party for de 10 piger i Annas klasse for som vi jo kan læse rundt omkring er PINK bare små pigers favorit ;-)



Festen holder vi sammen med en pige fra klassen ,så egentlig burde der vel 14 pinkelys på kagen?


Til hver af pigerne har jeg lavet et simpelt armbånd af vokset bomuldssnor og en perlemorsknap, den får de på når vi kommer hjem og farven på knappen vil til dagens skattejagt angive hvilket skat der er til hvem :-) Tjaaa, skattejagt bliver man vist aldrig for gammel til....


Disse mini muffinsforme har jeg en ide om a fylde med chokolade dyppede jordbær.
Og selvfølgelig er den perlende og pinke kagedrys fundet frem til dagen.
Ønsker alle en festlig fredag forude.
KH

9 kommentarer:

Bella sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt.
Og sikke en smart idé at bruge armbåndene til skattejagten!

Maiken sagde ...

Ehj, det lyder hyggeligt!
Vokser man nogensinde fra skattejagter?!

mette b sagde ...

Hvorfor laver vi ikke skattejagter på vores fødselsdage?? Det lyder til at blive en dejlig dag og det er rigtig godt, at du ikke bare fylder dem med slikpose-skatte :)

Losarinas mor sagde ...

Pink PigeParty- hvor lyder det bare skønt !- lige noget for mig :-)

søslerier sagde ...

uh uh uh.... hvornår skal man komme??? ;) Nå, det er ikke for STORE piger?!? Ser ellers voldsomt indbydende ud - og som du selv siger, man bliver ALDRIG for stor til skattejagt og deslige ;) Fnis fnis...
Og psst - kan se jeg ikke er den eneste med en svaghed for PERLEMORSknapper i alle farver ;) Mon ikke mine viser sig frem på min blog én dag... Keep an eye!
Hav en FANTASTISK FESTLIG FREDAG..

Kirsten sagde ...

Lyder som den helt perfekte pige fest ;-) håber I får en dejlig dag...

Henriette sagde ...

Der er virkelig lagt op til en rigtig tøssefest.
Håber det bliver en skøn pink pigeaften :o)

unikarina sagde ...

Jeg fik også helt lyst til at komme til tøsefest... Måske man skulle arrange én selv? Håber I havde en god dag...

tusindfyd sagde ...

Pyhhh Tøsefest ud over alle grænser høj solskin glade tøse og en kæmpe tordenbye til at køle alle ned. Skøn dag i mælkebøttemarken på turen hjem gennem skoven, fest og leg, meget træt mor trækker sig tilbage til sofaen med et glas velfortjent rødvin og strikketøj.
God weekend.

KH