mandag den 10. maj 2010

Mini Størelse

Jeg kan ikke stå for miniudgaver....

I lørdags fandt jeg disse små plader chokolade i Søstrene Grene , 40 gram pr. stk perfekt disneysjov slikmængde og fin dametaske størelse ;-)

Til al held er de økologiske og i et lækkert farverigt design og kedelige er de heller ikke i smagen med varianter som Hvid chokolade/ Lakrids , Wild Milk , Mælkechokolade/ Karamel Crisp og endelig hvid chokolade/ Mango.

Nu må vi se hvilken der bliver min favorit og til 8.80 kr pr plade...... ;-)



3x80 minimuffinsforme blev også svupti lagt i kurven, dem har jeg flere planer med ,men en af dem skal bruges til fødselsdagsgave til en lille husmor.


På bagsiden af pakken er der en opskrift på Anna og Claras nemme muffinskager sååå en celofanpose med alle de nødvendge ingredienser , en pakke muffinsforme og et hjemmesyet forklæde stor fin sløjfe omkring....glæder mig til at give den lille husmor pakken ;-)
Fået lyst til at bage??
I aften skal jeg bage store muffins, til Annas 1. klasse ,for i morgen er der en smuk 7 årsfødselar her i huset. Sættekassen hun har ønsket sig skrider det også fremad med ,håber jeg når det hele inden kl 6.30 i morgen tidlig...
Super god mandag derude!!!!
KH

6 kommentarer:

Bournonville sagde ...

og så smager de vildt godt især den med mango.

Sandie sagde ...

Stort tillykke med fødselaren.

Glæder mig til at se sættekassen ;o)

Mivsel sagde ...

Jeg købte selv en håndfuld af de små muffinforme i grenes den anden dag og bagte efter opskriften på bagsiden - de blev super fine. man kan dog med fordel hakke lidt mørk chokolade og putte i :)

Helle Koed sagde ...

Rigtig dejligt design. Forstår ikke de der mener at når varen er billg, så skal det have et billigt design! :( Den emballage på minichokoladerne koster MINIMUM og liger en million – sådan skal det være! :D

Losarinas mor sagde ...

Tillykke med datteren !

søslerier sagde ...

har også shoppet lidt i SG...min favorit er med karamelcrisp! og tanken fra min side, er at lave små barselspakker til to styks sprit-nybagte 2.gangs mødre jeg kender - for, af erfaring ved jeg, at chokolade kan blive noget så værdsat hen på eftermiddagen....
ha en skøn og dejlig dag imorgen - er sikker på din datter vil blive forkælet, den heldige asen ;)