tirsdag den 4. maj 2010

Kunsten At Vælge

Min favorit strikcardigan har LÆNGE været knappeløs, for hvileken type knap skulle jeg nu vælge...der er jo SÅ mange smukke knapper i verden.

Heldigvis har jeg hele 10 knaphuller at fylde ud og en fantastisk samling af knapper såååå



Det blev da bare til 10 skønne kanpper i et stort miks af farver og materialer, ja selv størelsen varierer en smule ;-)

Den smukke nålepude der titter frem har jeg fået af søde Helle, TAK!



De fem øverste knapper...

Og de fem nederste ;-)
Elsker du også Knapper og Mix???
KH


9 kommentarer:

mette b sagde ...

Hvor er den blevet smuk. Jeg kan også godt lide at mikse - og bliver man træt af dem, kan man jo bare skifte ud...
klem

Christina sagde ...

Det er da et fantastisk mix - rigtig god ide! Det giver lige prikken over i'et..

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Den er bare god den trøje.
Havde en gang et par bukser, hvor der var forskellige farver knapper i, men det så man bare ikke rigtigt, for jeg havde altid en overdel der dækkede for dem.
Du bliver så fin i din trøje :)
Mix er godt !

Mette Bossow sagde ...

Super fed trøje og god ide med mange knapper :) Jeg har også en cardigan med mange forskellige knapper på og har også gjort det ved nogle af børnenes trøjer :-)

Stella Dea sagde ...

Jamen for pokker da en vildt god ide`og et fantastisk resultat. Kan huske din strik fra blogtræf. Er ikke blevet dårligere med knapper.
KH Stella

Christina Skarø sagde ...

Hvor er den blevet fed og anderledes din trøje.. jeg elsker det spræl... Det er så fint ven.. kærligst fra C

Barbara sagde ...

ELSKER farver, knapper og ... at mixe - så ja, er vild med din løsning. Har selv overvejet at gøre noget lign. ved en gammel cardigan. Nu bare mere sikker på at det jo er det jeg skal. Tak! :-)

God dag fra mig
www.kaerlighilsenb.blogspot.com

Bella sagde ...

Sikke da en fin trøje og de knapper gør den bare endnu mere lækker!
Knapper har det med at kunne ændre et look SÅ meget - det elsker jeg :)

Tina sagde ...

Hvor ER den blevet fed!! :-))
KH Tina