søndag den 9. maj 2010

Min Dag

Mors- , Far- og Valentinsdag er ikke noget vi som såddan holder i hævd her i huset istedet forkæler vi os selv og hinanden såddan lidt hele året.... ;-)

Morsdag 2003 var dog en særlig dag nemlig den 11. Maj hvor min datter kom til verden så den dag blev fejret!

Denne solskinssøndag ( Morsdag) har jeg været på loppemarked og med nogle skønne fund til RIGTIGE loppepriser må jeg sige at det har været Min Dag.



Forårssko i kernelæder.



Lun strik cardigan i rigtig GUL 100% færørsk uld til de småkolde sommeraftener, vil kun lige skifte knapperne...

Endnu et vattæppe......jeg må snart holde med de tæpper :-)



3 Børnebøjler...hmm dem er mine børn vist lidt for store til sååååå vi må se hvor de skal rejse hen .



Håndarbejdsbøger, 1 hækle og en strikke , især hæklebogen indeholder mange fine mønstre men det skal i nok se mere til.



Og så blev det også lige til en god samling retrostof...











Og ja endnu en textiludgave af Wiinblad.


Jeg kunne ikke have haft en skønnere dag ;-) Udenfor venter solen og en sættekasse på mig...har lovet min Anna en sættekasse i hendes 7 års fødselsdagsgave på tirsdag....skal vist se at komme i gang såååå...
Ønsker jer en dejlig Søn- ( Mors) dag derude.
KH

15 kommentarer:

Majken sagde ...

Sikke nogle skønne fund! Er især vild med den karry-gule strik..en farve der kommer til at dominere sommeren (siges der). Har ihvertfald købt en del tasker i den farve til vores webshop.

Demselv sagde ...

Nøjhhhhh sikken en mors dag.
Fantastiske ting du har fundet, jeg er selv meget til Loppefund, men hvor er det bare alt for lang tid siden jeg har været af sted, det må jeg da vidst have gjort noget ved :o)
Fortsat god dag til jer

Camilla sagde ...

Skøøøønne fund - er især vild med den gule strik - og så selvfølgelig hæklebogen....:-))

Lone sagde ...

For pokker nogle skønne kup, du har gjort idag.. Jeg finder aldrig de samme gode ting..F.eks. retrostofferne har jeg sjældent set i Aalborg, ej heller tapet...
Har sendt dig en mail... ;o)

by the way, så kan du se mine loppefund på min blog...

god søndag..

Lone

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

.... det var dog de skønneste fund du der har slæbt med hjem. I den grad en rigtig mors-dag...
Stine:)

Annchen sagde ...

Ej.. Sikke en masse lækre ting, du har fundet!!! Vildt..:)
Hvor har du loppet henne..?
Ha' en fortsat din dag..
Kh Anne

Kirsten sagde ...

Sikke nogle lækre sko... de ser helt nye ud, det er de måske også? ;-)

Sarah sagde ...

wauw sikke nogle fine fund!! Den hæklebog er bare SÅ god at ha...og sikke nogle fede stoffer!

det er så dejligt, at der med foråret kommer loppemarkeder! :)

tusindfyd sagde ...

Jeg lopper på Ingerslev i Århus hvis i skulle bo i nærheden kom endelig det er et super marked!!

Skoene er næsten helt nye kun lidt ridser på sålen men de er produceret i 70erne der står 7,5 i sålen og i indlægget made in Denmark men af hvem ???det er gået af på en eller andens fodsål ;-)

Karen sagde ...

Du er da SÅ dygtig....også til at finde loppefund. Jeg må snart med igen.
Dejligt at have manden i huset igen?

Knus

Annchen sagde ...

Åh.. Ingerslev... Tænkte nok du havde været dér... Savner det skønne sted efter at være flyttet fra Århus..;)
Må planlægge en tur derop inden længe kan jeg mærke..:)
Ha' en dejlig mandag..
Kh Anne

mette b sagde ...

Sikke en dejlig mors dag. Den 11. maj er også en ganske særlig dag i min familie. Den er min oldemors fødselsdag, mine morforældres bryllupsdag og min egen fødselsdag, der fandt sted på mors dag en søndag, hvor magnoliaen udenfor fødestuen på Rigshospitalet sprang ud (har min mor fortalt).
Jeg ønsker din Anna en dejlig dag :)

Klem fra Mette

Helle Tang sagde ...

Den hæklebog ser lækker ud, er helt vild med retro håndarbejdsbøger. Kan du logges til en DIY på trekløver mønstret? KH Helle ;-)

Tina sagde ...

Du siger lige til, hvis du en dag ikke har plads til de sko ikke?;)
K.h. en anden str37

Synne sagde ...

Lækre fund. Hvor pokker går du på loppemarked henne? :)

En anden ting, kunne jeg lokke ISBN nummeret på de to bøger ud af dig?

Mvh,
Synne