mandag den 31. maj 2010

Mandag Morgen

Sjovt som børn i weekenderne kan stå op så let som ingenting kl 6 ,men mandag morgen være nærmest livløse kl 6.30....

Når hele familien så endelig er oppe må man forsøge at bevare roen på trods af at man egentlig er lidt sent på den for mandag morgen er alle lidt mere pirrelige end ellers.

Morgenmaden mandag morgen laves eksta lækker , så de trætte børn fristes og ikke skal sultne OG trætte afsted :-)

Mandag morgen trænger huset også til en ekstra omgang efter weekenden på trods af at vi nærmest ikke har været hjemme???

Vasketøjet har selvfølgelig hobet sig op på grund af fraværet af husalfen her, virkelig bemærkelsesværdigt hvor store mængder en børnefamilie på 4 kan producere.

Men heldigvis er alt igen i normal rytme tirsdag morgen ;-)



Med denne lille Sonny Angel ønsker jeg alle en dejlig mandag .
De små buttede skytsengle kan fås lige her AKIMBO
Nyd dagen.
KH

6 kommentarer:

Henriette sagde ...

Det lyder næsten som min mandag morgen og formiddag. Sidder lige med en kop kaffe inden jeg går i gang.
God mandag til dig.

søslerier sagde ...

Ja - særdeles VÅGNE unger kl 5.30 en søndag morgen, og en mandag hvor de ikke var til at slææææææbe ud af sengen kl 6.30?!?! Om det er på grund af de (evigt)vågne nattetimer eller det faktum at en weekend i forældrenes selskab kan være så udmattende, vides ikke med sikkerhed (SUUUK, siger den trætte mor bare...)?!?!?! Men på med smilet og lad fjollerierne indlede morgenen, så går det nok alt sammen - især hvis Lillepigen er god og tage en laaaaaang lur så jeg også kan få lov!!!
Hav en skøn dag...

Sandie sagde ...

Ved heller ikke hvem der har opfundet den naturlov, men rart at høre at det ikke kun er hos os ;)
Håber du får en skøn mandag alligevel :)

PS. Nu kan jeg da ikke leve uden sådan en lille Angel ;)

Malene sagde ...

Jeg stemmer med i koret. Vi undres over det hver eneste weekend. Har de mon et indre ur, der er stillet til kl. 6 hver gang en fridag er i syne?
Meget mærkeligt (og lidt træls).
God mandag.
Kh. Malene

Æblekinder sagde ...

Jeg ved heller ikke hvad der sker for de kære små børn!
min søn vågnede søndag morgen 4.30 og var klar....Min datter klokken 06.00...
Kan man ikke narre dem på en eller anden måde? F.eks fredag aften sige et eller andet med når du skal i børnehave i morgen.....

Birgitte sagde ...

Åhh ja, og det bliver ikke bedre i teenagealderen, så er det også noget med omvendte sovetider tihi;0)