torsdag den 6. maj 2010

Loppefund

På Ingerslev forrige søndag fandt jeg en hel SKAT, virkelig en andens perleskat , denne kommode med flere tusind perler, såddan en skat kan jeg ikke stå for :-)



Alle skufferne blev tømt, der var ikke et ledigt æggebære eller glas tilbage i huset, for skatten var temmelig støvet og alle skufferne blev skrubbet godt og grundigt.
Nu skinner skatten igen og er klar til brug :-)









Såååå hvis du står og mangler en perle eller to kommer du bare forbi ;-)
God dag.
KH

15 kommentarer:

Ditte sagde ...

Et rigtig dejligt fund må man sige :)

TanteTit sagde ...

Wow, for et fund - et helt perlemekka!!! Jeg er temmelig misundelig ;)
Kh Tina

Krudtuglens mor sagde ...

Fantastisk fund - sikke farver :)

Fru Christensen sagde ...

Hold da op hvor har du været heldig- gid det var mig.-) Der er perler til en hel del projekter. Vh Joan

Helle : sagde ...

Det var da ikke til at stå for, sikke mange skønne farver, tillykke med fundet !

ThinkingSpace sagde ...

Wow, det er i sandhed en skat!

smilehull sagde ...

Det var litt av et funn! Herlig å komme over slike kupp:)

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

For filan da ! Hvor heldig kan man være. Det havde da været en katastrofe hvis ikke du havde taget den med dig hjem :)

Frau Putz sagde ...

Hvem søren kan dog finde på at give sådan noget fra sig?

Kan godt forstå, at du slog til!

KH Frau Putz

Bournonville sagde ...

skøn skat at finde. og hvem elsker ikke perler ;) jeg gør i hvert fald, så meget at jeg har sagt til mig selv jeg ikke må købe flere perler. men havde jeg faldet over sådan en skat, så var den helt sikkert kommet med hjem. heldige asen :)

tusindfyd sagde ...

Ja jeg følte mig også ret heldig...tør slet ikke fortælle hvad jeg gav for den ;-)

Hvis man skiller sig af med såddan en skat tror jeg det skyldes forårskådhed under oprydningsvanvid ;-)))

Micha sagde ...

sikke et skønt fund :) bare det var mig :) ville heller ikke kunne stå for det..
Glæder mig til at se hvad du får lavet ud af det :)

Annchen sagde ...

Uh en lækkerbisken..;)
Sikke skønne farver - misundelse herfra..
Ha' en dejlig aften..
Kh Anne

Gowry sagde ...

Neeeejjj!!! hvor ser det fint ud! Ingerslev er ikke så tosset endda! :)

Mette Bundgaard sagde ...

Vildt og ja heldige asen ;-)
Det kan jeg godt forstå du ikke kunne stå for, det er da for heldigt at finde sådanne en "skat".