mandag den 3. maj 2010

Kærlighed

"Over there" er der en der savner og er savnet, elsker og er elsket som har os i sit hjerte som vi ham i vores....



At have såddan en i sit liv er et privilegium, jeg er verdens heldigste :-)



4 dage igen!!! Kan næsten ikke vente, har været så tapper ,men nu bobler og pibler det altså snart over i mit hjerte for jeg har manglet en af de 3 vigtigste i mit liv i 4 uger, det bliver så dejligt at blive HEL igen.


Til alle jer pynter jeg jeres mandag til fest med disse festvimpler jer har lavet til majfesten.
Rigtig dejlig mandag derude.
KH

8 kommentarer:

janet sagde ...

Men trods alt et helt fantastisk kort du har fået - bare det var mig. Hvis jeg skulle modtage en hilsen fra min mand, ville det helt sikkert være en sms, hvor der ville stå hvad tid han kom hjem ;O)

Julia sagde ...

Sikke et dejligt kort, har manden din mon lavet det selv? Sikke en helt fantastisk gestus i så fald, selvom det selvfølgelig også er helt vildt fint selvom kortet er købt ;)

Dejlige vimpler, dem bliver man glad af!

mette b sagde ...

Kære Wenche,
hvor er det dejligt, at der ikke er mange dage tilbage til I kan holde i hånd igen.

Klem fra
mette

Losarinas mor sagde ...

Åh, hvor er det dejligt :-)

Christina Skarø sagde ...

Hvor er det dejligt Wenche - inden længe er cirklen rund igen.. Forstår godt din glæde og dit savn.. kærligst fra C

Ulla V. sagde ...

En måned er længe. Jeg håber at dagene vil flyve afsted i susende fart, Wenche så du igen kan kramme din mand. :))

Jeg kender lige præcis følelsen og kærligheden til sin mand, som du beskriver så rørende og smukt. Følelsen af at være hel...
Det er så vidunderligt og givende at elske og blive elsket.

Hav det nu rigtig godt. :))
Kh
Ulla

En Kreativ Blog... sagde ...

Fornemmer jeres forelskelse....fantastisk og især at det bliver værdsat. Kh Tina

rikke sagde ...

suuuuuuuuuuuuuk - hvor SMUKT! ;)