søndag den 23. maj 2010

Husalf Søges

Ualmindelig alfeglad familie på 4 søger en børne- og hækle glad husalf i sin bedste alder.

du elsker torvtræk med havens ukrudt,

fangeleg med husets nullermænd,

skøjtedans på gulvskrubbere,

fis og ballade,

mestrer en hæklenål således at disse 150 lapper en dag finder sammen i et tæppe..


De ligger klar lige til at gå til ;-)



Vi tilbyder

to glade og dejlige børn at lege og drille med

et hav af hjemmestrikkede sokker at sove i

rigelig nus af din runde mave

hækle nåle i alle størelser og 150 bløde lapper i dejlige farver

og ikke mindst altid frisk mælk og lækre smørbagte kiks



Hvis dette er noget for dig kommer du bare forbi, lader vinduet i kæleren stå åben ;-)

Rigtig dejlig pinsesøndag til alle alfer og bloggere.

KH

8 kommentarer:

Helle Tang sagde ...

Sikke et hyggeligt og kreativt indlæg, man bliver helt glad af at læse det, næsten som et lille eventyr :-)
Og i øvrigt så er dine hæklede firkanter, vildt flotte, glæder mig til at se det færdige resultat, når husalfen har været forbi ;-)

Henriette sagde ...

Hvis du finder en husalf til dine firkanter - kunne du så ikke sende alfen videre til mig. Jeg har selv snart en stak, som skal hækles sammen.

Dit tæppe bliver bare flot!!

Losarinas mor sagde ...

Og en rigtig god dag til dig :-)

cslyngaa sagde ...

Det lyder nu lækkert med en husalf. Kan man finde en til, at opdrage på 3 skønne mini terrorister og lejet hus, der trænger til maling og gulvslibei? Ja, rengøring må også meget gerne kunne ske- samt fri hænder over en "have" på 5 x 5 m. Ja, her lader jeg så havedøren stå åben- for har ingen kælder! ;)

Karen sagde ...

Surt at jeg ikke har knækket koden til at sætte SÅ mange sammen i en ruf....måske jeg hellerikke passer på størrelsen til at sove i en sok, men ellers OK....jeg er klar

Knus :)

Eva sagde ...

Skulle der komme en lille husalf til jer, så må du endelig lægge et billede ind. Den må se MEGET sød ud, sådan én.

søslerier sagde ...

tak kære kreative kvinde - trængte lige til et 'skud' positivt eventyr, min søndag har været lidt sort indtil nu... :/

Tina sagde ...

(Hvor mærkeligt, lagde en kommentar her i går, men den er her ikke. Prøver igen...)
- God til at hækle..og strikke for den sags skyld
- Elsker børn
- Halvanden meter høj, så kan næstn klemme mig ned i en julesok
Måske skulle jeg skrive en ansøgning:):)