lørdag den 8. maj 2010

Goodies

Min dejlige mand har jetlag ,men det er bare så skønt at familien er samlet igen ;-)

Christian har savnet os og jeg tror han har kompenseret for savnet ved flittigt at shoppe goodies til os.....



Jeg har fået denne underskønne underkjole fra Victorias Secret den er af skrigpink blonde og med neonpinke stropper, så den ville lige være noget for Karen ?



Til underkjolen hører en noget stor hårelastik i neonpink med en vimpel i pink blonde, i USA er de åbenbart også til vimpler ;-)


Og så er min mand altså udover det sædvanlige!!! Hvor mange mænd shopper efter hæklebøger til deres elskede???


Disse to , ja opslagsværker i hækling, indeholder bare ALT hva man skal vide.



Og der er over hundrede forskellige mønstre, kom an hexagon ;-))



En helt fantastisk lækker og blød T-shirt fra Abercombine & Fitch som jeg glæder mig rigtig meget til at få på !


Som rosinen i pølseenden lige luksus på dåse, især det med Youth Surge vækker min interesse, skal nok give lyd hvis det virker....men ellers er der SPF 15 i såjeg er godt beskyttet for solen.
Og så er der virkelig en ting der adskiller min mand fra mig...når vi nu er i gang tager vi da lige to af hver :-)

Er lige kommet hjem fra en blæsende, kold og våd majfest... heldigvis kom Christina og Luna forbi og spredte solskin på min dag TAK.
Der er både vimpler, svampenøgleringe , keyhangers og papirklip til overs fra majboden hvis du står og mangler en lille ting til dig selv eller en du har kær.
Ønsker dig en dejlig dag.
KH

14 kommentarer:

Ulla V. sagde ...

Din mand lyder til at passe helt perfekt til dig, Wenche. Han har vist samme store og omsorgsfulde hjerte og forståelsen for at glæde dem han holder af. :))
Hold da op hvor er det nogle lækre gaver! Jeg er sikker på at du har fortjent hver og én.

Rigtig god lørdag sammen med hele din familie :)))

KH
Ulla

Ditte sagde ...

Rigtig dejlige gaver du har fået. Måske, når du for tid, en lille anmeldelse af de skønne bøger?

Linda sagde ...

Sikke en gaveregn - skønt :D

Christina Skarø sagde ...

Åhhrrr hvad hvor er det lækre sager din kære har med hjem.. hold op en god smag han har! Lucky you

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hvor er du heldig, lækre gaver, der er der en mand som har lidt forstand på det..... og så dobbelt op:)
Stine:)

Karen sagde ...

Søde wenche, nu er der det med USA, at alt er dobbelt så stort derovre....også mængden man køber :)
Han er sød ham din Christian. Dejligt har er hjemme igen.
Og neon stropper....jeg kan næsten ikke leve uden.
Knus Karen

Synnøve sagde ...

Lucky you:)
Fantastisk blogg du har:)
mvh
Synnøve

Krudtuglens mor sagde ...

Sødeste, jeg er simpelthen helt færdig af grin over din humoristiske beskrivelse af den ventede mini-string :)

Mette Bossow sagde ...

Hej Wenche
Sikke fine gaver, sikke mange og hvor dejligt i er samlet igen!!
Har du hejst vimplen udenfor for at fejre at i er samlet igen?! ;)
KH Mette

tusindfyd sagde ...

Gerne laver jeg en anmeldelse af hæklebøgerne når jeg har fået kigget lidt mere på dem men må sige at der virkelig er gode illustrationer af de forskellige teknikker og selve hæklingen og så er der et hav af forskellige "mormorfirkanter, trekanter sekskanter og stjerne"

Christina måske vi skulle prøve at lave ministrings af vores retrovimpler???? Fik heldigvis også et par rigtig trusser dem med bagdel for min mand ved godt at de andre kan jeg ikke med ;-)))

KH

Mette sagde ...

Dejligt at Kristian er hjemme hos jer igen. Den der underkjole..., hold fest, den er skøn. Nej, vidunderskøn. Lækre gaver, Wenche. Det har du sørme også fortjent.

søslerier sagde ...

hørt hørt...min mand kunne godt lære lidt dér - mon ham din mand holder kurser ;)?!?
Humor har han da vist også - godt han huskede OGSÅ at købe 'ordentlig indpakning' til popo'en ;)
Mon ikke i får en skøn skøn lørdag aften..

Mivsel sagde ...

Ej - de to hæklebøger har jeg selv siddet og sukket efter på amazon - hvem der bare havde sådan en mand ;)

Demselv sagde ...

Har lige været faldet helt i svime over den gaveregn, sikken en fantastisk smag - afholder i mon kurser for mænd??? Min kunne godt bruge lidt af den fantastiske "opdragelse" :o) Han er på fodboldskole med den mellemste denne weekend, så det blev ikke til meget mors dags gave, sønnike har dog lige ringet hjem og sagt at det er FAR og UNGERNE der står for madlavning i dag :o)