torsdag den 13. maj 2010

Fridag Fly Far

Sov lææææænge i dag og da jeg endelig nåede ned i stuen var denne omdannet til et aerodynamisk testcenter.

Far og datter havde nemlig gang i en større papirflyver produktion og testflyvning :-)


Denne helt simple model flyver som en drøm.



Jetfly med pynt, man er vel pige....


Lidt mere avanceret model.


Lidt af dagens produktion.


Bogen her havde min mand med hjem fra USA, men jeg fandt den på nettet lige HER

Skal dog ikke kunne sige om den ikke kan fås billigere andre steder, google " Fpld & Fly Paper Planes"


Bogen indeholder hele 50 forskellige flymodeller fra de helt simple...snub-nosed


Mere avancerede.....

Mere usædvanlige.....



JA selv ufoer ;-)
Hvis ikke allerede vi havde denne bog ville den være en sikker FAR gave ved næste anledning, der er til mange timers flyve sjov og der følger papir med i bogen så man kan komme igang med det samme :-)
Rigtig god fridag derude.
KH

3 kommentarer:

Krudtuglens mor sagde ...

Fantastisk med lang nattesøvn - og de har jo hygget sig med fest imens dine kære :) Ha en dejlig miniferie samt fantastisk kærestehygge :)

Karen sagde ...

Flyvefærdig?
Jeg har endelig fået sovet lidt ud. Tror kæben sluger overskuddet, da jeg har gabt og sovet i et væk siden i mandags.
Nu må det blive bedre....for vi skal da snakke og ses, skal vi, vi to...snart.

søslerier sagde ...

Uhhh...lyder skønt - jeg selv tog 'morgenvagten' hér (er ved at amme-nedtrape, så det er op og ned til grødgryden!!!) og farmand fik lov at sove længe! Tilgengæld fik jeg så en formiddagslur (10-12.30) og er nu helt rundtosset!?!?!
God idé til far-gave - ham der ALDRIG ønsker sig andet end nye sokker og boxere?!?! Om man forstår.....????
Hav en dejlig dag - med indehygge i gråvejret?!? ;)