fredag den 28. maj 2010

Fredags Pift

Midt i en gaveindpakning er jeg kommet på afveje....fik lige lyst til at pifte ungernes højt skattede købmandsbutik op med nye frugtposer :-)



Helt klassiske, kan tydelig huske hvor skønt det er i en leg at pakke ned i pose og folde det knitrende papir.



Selvfølgelig den obligatoriske jutesnor så de kan hænge ved kassen og rives af en af gangen.

Fået lyst til at pifte op hos dig?



Folde svt hvis du skulle ende med et kvadrat og klip så lige med ca 1 cm "limrum" i den ene side.


Tyndt lag lim langs siden kan varmt anbefale Clæbotyl fra danlim til alle papirslimeprojekter.



Voila legen kan begynde.



Og nå ja jeg kan sjældent lade være med lige at se hvad ting ellers såddan lige kan bruges til, med to fold kan du ex sende en trekantet kuvert til din bedste ven/veninde, pifte lidt op på invitationerne eller måske bruge dem som indpakning af små selvgjorte sager?



Tænker at hvis man lige lukkede hed med et glansbillede??
Kommer du nogensinde på kreative afveje ??
KH





7 kommentarer:

Mia sagde ...

Hvor er de fine. Min søn har lige fået legehus - måske jeg skulle lave sådan nogle fine nogle også :) Er det alm. gavepapir du bruger?

og det med kreative afveje - jo tak kender jeg ALT til ;-)

tusindfyd sagde ...

Kære Mia

JA helt almindeligt gavepapir, avispapir? Gavepapiret har jeg fra Søstrene Grene til knap en 5ér rullen og der er til temmelig mange poser.
God fornøjelse på dine afveje og med poserne.

KH

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Kreative afveje? Det er da det der er det sjove :)

Krudtuglens mor sagde ...

Juhuu så kom det lækre papir!!!! Skøn ide med frugt-lege-poser!!

søslerier sagde ...

afveje...nej GENveje - til nye idéer ;) skønt og fint, wenche!

Silje og Vibecke: sagde ...

Superskjønne:)

Mette sagde ...

Uha, den slags elsker jeg også! Jeg har også nogle forskellige skabeloner fra Panduro, som jeg kan anbefale. Små papir konvolutter er gaver i sig selv - altså hvis du spørger mig! kærligst Mette