lørdag den 1. maj 2010

En Særlig Dag

Storbededag var i sandhed en særlig dag, det var nemlig også store Karen og Wenche dag.

Med helt frie hænder og uden deadlines kom Karen til Århus, vi havde aftalt at vi skulle i Ridehuset til




Her mødte vi 3 sprudlende piger i en skøn retro bod, hvor jeg fik dette lækre tapet!



En af de 3 var tilmed blogger, Christine / Frk. Turkis gav mig et af hendes rigtig FEDE visitkort, syet af stof med turkis stof på bagsiden selvfølgelig ;-)


Af Karen NeonPink Klarbæk fik jeg dette skønne armbånd og en smuk blomst med neonpink skær, blomsterne fås i både helt neon og hvide, de er designet af Sidsel/Spagat
og kommer du forbi ridehuset kan de fås i de smukkeste pakker hos Hanne/tulipaner og tomater :-)

På vejen hjem fra Ridehuset spiste vi på Forlæns/Baglæns og sluttede med en lille neonpink oplevelse du kan se mere om hos karen....


Hjemme igen i et børnefrit hus med retrotapet og en lykkens dag i selskab med Fru Neonpink....måtte jeg lige friske mine visitkort op i tråd med Christines... Her er så min udgave


Retrotapet firkanter lagt dobbelt med almindeligt papir og så en ZigZag på maskinen, nogle med min favoritfarve lige nu GUL og så selvfølgelig nogle med NEONPINK sytråd som jeg fandt nederst i sytrådssamlingen :-)
Ønsker jer alle en dejlig weekend.
KH

7 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Jeg bliver så glad, når jeg læser dit indlæg. Du giver så meget og derfor møder du også alle disse fantastiske kvinder. Lækre , lækre visitkort du har syet dig !

Rikke Røjkjær Møller sagde ...

Der er da ikke noget bedre end, når man kan mærke igennem cyberspace hvor fantastisk en dag, det har været. Og dét kan man i sandhed her. EEElsker de dage, som bare fylder én med energi og alt er skønt.
Fortsat god energi til dig.
Hilsen Frk. Hverdag

Karen sagde ...

Hej søde. Sidder på Odense banegård og venter på en bus til Fåborg. Tøsedag hele 2 dage i træk. Nu må jeg da være ladet op, til min jobstart mandag. Har savnet din deltagelse i dag, men vi gør det da igen en anden gang.

Mette sagde ...

Skønne visitkort!

Mette sagde ...

Fede kort - håber den idé må stjæles.

Christine sagde ...

Hvor er dine kort blevet fine - og tak for link og fint billede af mit visitkort. Der er røget mange af dem afsted i weekenden så jeg skal have lavet flere :-)

Ingrids mamma sagde ...

Fantastisk søte, nå kan jeg stupe på mitt visittkortprosjekt med ny giv!! Tusen takk for din inspirasjon...