lørdag den 29. maj 2010

Bryllups Glæde

I dag skal min ældste lillesøster giftes..(så mangler vi blot papir på at de sidste 3 er afsat :-)))

Hun må glæde sig så meget og have et sug i maven uden lige.

Jeg glæder mig over at de to har fundet hinanden, at en ny verdensborger er på vej, at solen skinner og at familien skal samles. Jeg glæder mig til kirken og musikken, til at se kjolen, at høre alle historierne jeg har hørt så mange gange før ikke pga. historierne men over at dem der fortæller dem stadig er her til at fortælle dem.
Glæder mig til en smuk dag med et smukt budskab :-)

Og så glæder jeg mig til at give dem vores gave ikke på grund af indholdet ,hvilket er deres ønske, men ganske praktisk og kedeligt efter min mening ,så praktisk at jeg for at bevare glæden ved gaven har valgt at....




GIVE DEN FULD GAS PÅ INDPAKNINGEN :-)





Pakket med kærlighed og omhu som der står på rullen....




Jeg elsker jo prikker og pasteller ....

Ønsker alle jer andre derude der skal giftes i dag en glædelig dag og en god weekend til alle jer andre :-)

KH

8 kommentarer:

mette b sagde ...

Det lyder til at blive den dejligste og smukkeste dag! Og her skinner solen :)
Klem fra
mette

Julia sagde ...

Tillykke med søsteren, håber I alle får en helt fantastisk dag. Smuk indpakning, jeg har også hamstret det smukke gavepapir i mængder ;)

Eva sagde ...

God fest i familiens skød.
Smuk gaveindpakning.

søslerier sagde ...

hav en fabelagtig dejlig dag ;) Ville ønske det var mig der fik en så smukt indpakket gave - kan tydeligt se det er gjort med hjerte og sjæl... ;)

Almas mormor sagde ...

Sikken en flot pakke - den kan man da næsten ikke nænne at åbne :)

Helle Koed sagde ...

Stort tillykke med din søs... ;) Indpakningen er NÆSTEN lige så vigtigt som indholdet. Synes det er en dejlig gave hun får! ;)
De har haft dejligt vejr til dagens fest... Ihhh... husker mit eget bryllup - det er dejlige følelser der er sådan en dag! :)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

smuk, smuk indpakning, jeg håber at det var et dejligt bryllup, at I fik masser af dejlig mad, blev lidt små fulde og dansede hele natten...
Stine:)

Karen sagde ...

Du er altså bare så super god. Hvem ville ikke gerne have dine fine pakker. Måske jeg kan komme på et pakkegave kursus en dag?
Indpakningen er jo den halve gave.