søndag den 16. maj 2010

BlogLeg

Spasmageren Crhistina har sendt mig denne lille leg....


MORGENENS NEDTUR:

Det er holdt op med at regne så havarbejde bliver svært at bortforklare.

DENFOR MIT VINDUE

Silregner det nettop nu JUBIII Saved by the Bell

I MIT FJERNSYN KØRER

Absolut ingenting

JEG VIL TIL AT HØRE

Soundtrackket fra " An Education"

MIT TØJ ER

Altsammen i strygebunken sååå enten er det mig og strygejernet eller pyjamas cykletur i morgen.

I DAG SKAL JEG NÅ

At stryge...

Sy to dukker sammen

Nyde at ungerne er tilbage fra weekndtur med moster.

MEN JEG VIL HELLERE

Undlade at stryge ;-)

I VINDUESKARMEN

Står den soldrevne vindmølle helt stille.

WEEKENDEN SKAL GÅ MED

Er gået med at hygge med min mand, nyde et par børnefri døgn, savne de små, spise sushi, drikke rødvin , høre musik, gå i biffen, hækle, sy dukker, rydde op i retrostofferne og sove læææænge alvorlig længe ;-)

MORGENENS OPTUR

Ikke at blive vækket af hverken børn eller vækkeur kun af udhvilethed!

Og som den spasmager jeg er vil jeg sende legen videre til

KAREN og SØSLERIER

Rigtig god søndag og indehygge !

KH

2 kommentarer:

søslerier sagde ...

nå, da da - jamen så må jeg jo se på sagen... ;) god (regnvåd) søndag!

Karen sagde ...

Og jeg ligeså....

Karen