tirsdag den 13. april 2010

Ses Vi I Silkeborg ?

Til Blogtræf på Søndag?

Glæder mig i hvertfald vildt meget til at se og gense jer ;-)

Det er Karen der står for tilmeldingen og der er vist nok 5 pladser tilbage.



Der kan byttes retrostof og selvfølgelig også alt andet stof ;-)




Måske nogen vil bytte garn? Eller har en masse uldgarnrester? Så bytter jeg nemlig gerne til noget andet.


Måske nogen kunne tænke sig noget af dette papir eller andet papir der ikke lige fås i en bog og ide?


Jeg har lovet at vise hvordan man hækler svampe, så skal du med på det hold husk en hæklenål nr 2,5 , jeg har godt nok en 2-3 stk ekstra :-)


Kunne i tænke jer at holde og se nærmere på en Tusindfryd dukke?
Vil rigtig gerne høre fra jer hvis der er andet jeg kan bidrage med / tage med / vise så læg endelig en kommentar!!
Håber vi ses.
KH




16 kommentarer:

Mia sagde ...

Arj hvor ville jeg gerne med..men bor i Holbæk, synes det er vel langt! Og det der retrostof ville jeg elske at bytte med, suuk!

Karen sagde ...

Men JEG er der naturligvis. Glæder mig til at se jer allesammen....Dig incl.

Bella sagde ...

Ja jeg kommer og jeg GLÆDER mig!

Westmose sagde ...

Hej Wenche....desværre kan vores familiekabale ikke gå op, da Kim skal på arbejde :-) Hulk, snøft, øv - håber I får en super dag i Silkeborg. Knus Mette

Malene sagde ...

Jeg kunne godt tænke mig at se dine silkepapirblomster. Jeg skal nemlig til at lave en million af dem, som skal bruges som pynt til en venindes bryllup og synes det ville være rart at se en live!
Jeg glæder mig til at se dig!
Kh. Malene

Julia Runge sagde ...

Ej hvor er det ærgeligt at jeg ikke kan.. Skal skrive eksamensopgave! :( Får ellers helt kriller i maven, bare ved tanken om alle de gode byt man kan gøre sig! Og hvor ville det bare være hyggeligt! :D Jeg må helt sikkert med næste gang! Super fedt initiativ forresten (til dig og karen?)!
Mange hilsener Julia

Marengse sagde ...

Hejsa!
JUP! Jeg kommer! Og glæder mig, det er mit første blogtræf - ved ikke hvor garvede I andre er, men jeg er spændt på at møde jer, og blive inspireret af jer alle. Tror gerne jeg vil prøve at suge lidt kundskab udi hæklingens og strikningens kunst på søndag... Vi ses!
/Merete (Marengse)

Mette sagde ...

Hej Wenche
Ja, det bliver skønt at mødes, er ved at pakke tasken med lidt stof, garn og papir ;o)
Det kunne også være sjovt at se lidt af det fine dukketøj du har lavet til flere af dukkerne, jeg glæder mig i hvert fald til at se dem live.
Vi ses, kh Mette

Tina sagde ...

Hej Wenche
Ihh jeg glæder mig til søndag :-) Skal lige høre mht. hæklingen - så er pinden på plads i tasken, men hvad med garn? Er det noget vi kan købe af dig, eller er det smartest vi selv har med? Og i fald - hvad skal indkøbes?
Jeg vil rigtig gerne se, holde og mærke en af dine dukker :-)
Kh Tina

tusindfyd sagde ...

Hej Tina

Jeg tager lige min taske med garn med ;-) og stoppe uld og nej det skal i ikke betale for ;-) Skulle du blive bidt af det kan du jo altid fare ud og købe garn i alle farver!! Synes selv det er rart at kunne prøve af inden man invisterer en hel masse.
Glæder mig til at se jer!!

KH

Lone sagde ...

Hej

Tror ikke du kan rejse afsted uden din pingvinfamilie.. Dem vil jeg så hjertens gerne se live....

De er nemlig for skønne..

Glæder mig, og tror da lige jeg skal ha styr på de svampe du laver...

Lone

Frk. Evigglad sagde ...

Uhh ja det bliver så spændene på søndag.. jeg glæder mig også til at møde en masse skønne kreative kvinder ;)

Kh Maria

Tina sagde ...

Jamen det lyder da fantastisk med garn :-) Det er pænt af dig. Jeg har noget garn jeg tager med, men jeg tror ikke det er specielt egnet (måske derfor mit forsøg på at hækle altid går i hårdknude?)
Men nålen er klar - og jeg er klar :-)

Kh Tina

unikarina sagde ...

Jeg kommer og glæder mig vild meget til at mødes med alle, få sat ansigter på og ikke mindst blive inspireret.

Inger Lises Verden sagde ...

Hej Wenche! Jeg kommer også og glæder mig rigtig meget! I er så kreative, så jeg vil gerne suge til mig! Jeg har siden seminarietiden drømt om at lave en dukke, og er så imponeret over dine og alt det helt fantastiske tilbehør du laver til dem! Tag endelig dine ting med!
Hvor er dine forårssvampe også fine - søde farver! Og din lille høne må jeg altså også prøve at lave!
På snarligt gensyn!
Inger Lise

Michella sagde ...

Altså, hvor er det ærgerligt at jeg ikke kan komme... Ville bare elske at møde jer alle sammen, men håber der ikke går længe før et nyt blogtræf kommer op :)
Hav en helt fantastisk dag, er meget misundelig!