lørdag den 17. april 2010

Papirklip Og Lørdag

Jeg har hygget mig med saks og papir...skulle bare lige lave et par ting til majfesten...et par blev nu til temmelig mange :-)
Man glemmer lidt at det hele også skal samles og monteres når man sidder der og snibler, så i får billeder efterhånden som jeg får limet og samlet.



Her nogle af elefanterne, havde så mange stykker skønt papir at det blev til rigtig mange kombinationer.



Og mine æbletræer ;-)

Lørdagen er MIN, børnene er hos farmor, manden i USA, så der skal......ARBEJDES.

Der er julepynts oplæg der skal være færdig , ja julepynt....julen varer for nogen nemlig meget længere end til påske ;-)))

En babydukke skal måles, vejes og klædes på :-)

Og så skal der pakkes til blogtræf i morgen, dukker , stof, hæklesager, og og og et lille udsnit af min systue skal med til Silkeborg.

Ønsker jer alle en dejlig weekend.

KH

10 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Der må være så dejlig inde i dit hoved :-) Du emmer bare af skønne ideer skønhed .

ffluwer sagde ...

Er helt vild med dine æbletræer. Det er originalt og det er fedt.

Christina Skarø sagde ...

Hvor er det bare nogle fine elefanter.. det er blevet rigtig gode.. Rigtig god Wenche-Lørdag .. kram fra C

Karen sagde ...

Åh, de er blevet gode. Dygtige rad.
Vi SES i morgen.....heldigvis.
Karen

nkitkat sagde ...

Super søde de ting du laver! :-)

mette b sagde ...

Hvor er dine klipperier skønne :)
Vi ses i morgen og jeg glæder mig!

Helle... sagde ...

SÅ utroligt fine æbletræer Wenche - god idé! Vi ses også i morgen, og jeg glæder mig utrolig meget... som du ved ;)

KH Helle

TanteTit sagde ...

Hold da op hvor de bare søde - både elefanterne og æbletræerne!!! :)
Kh Tina

Gro M. A. Krüger sagde ...

Skikkelig fiiiiin papirpynt! Jeg likte spesielt godt epletrærene :)

Anonym sagde ...

Kæreste Wenche
Hvor er de dog bare fine! Lillesøster i maven vil helt sikkert ønske sig såden et ophæng.
Håber du nød din dag:-)
Kh Kristine