onsdag den 7. april 2010

Min Lille Mand

Min store mand er fløjet....men heldigvis har jeg denne lille mand til at passe på mig indtil den store er tilbage igen.......ikke at han kan redde mig, nusse mig i nakken eller give fornuftige svar men han kan i den grad give mig et smil på læben :-)

Og så har jeg en svaghed for faste runde baller og engle...

Når den store mand er hjemme igen flytter han ind i den sættekasse der venter på at blive lavet...mon den nogensinde bliver færdig???


Du kan se og få fingre i min lille mand og hans artsfæller lige HER
Lone de skulle gerne være her under 29 Januar ;-)
KH

9 kommentarer:

Helle... sagde ...

Åh Wenche - græsenke for en (lidt smålang) stund... Håber, du får hygget med ungerne og klarer skansen alene med højt humør...

KH Helle

Christina Skarø sagde ...

De er altså rigtig kære.. jeg har ingen sættekasse, men den røv sætter mig gerne på sagen.. Glæder mig til lørdag.. kram fra C

Lone Rose sagde ...

De er saa fine, men kan bare slet ikke finde dem paa den side ~:(

tusindfyd sagde ...

Kære Lone lægger lige et nyt link til dig ;-)

De er fra Akimbo en lille butik i Kbh. du finder telefonnummer og adresse på deres blog ;-)

Inger Lises Verden sagde ...

Hej Wenche!
Jeg har lige været inde på din lille hønse-nøglering, men den virker ikke. Ville ellers lige prøve at strikke en høne....
kh Inger Lise

Synne sagde ...

Hvor ér de fine :).
Kan godt forstå du er faldet for dem.

Lone Rose sagde ...

Ihhhhh tusind tak! Du er en skat

tusindfyd sagde ...

Kære Inger Lise

Der var lige et http// for meget SORRY nu virker den ;-)

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Ej, hvor er de bare soede!