lørdag den 3. april 2010

Maj Armbånd

Solen skinner og fuglene kvidrer,de har så travlt.

Vi har fri sammen og suger familieenergi for vores elskede mand i huset rejser om få dage til USA i en HEL måned.....så er jeg "alenemor" hvilket er helt nyt og lidt skræmmende for mig.
Et er at være alene med to børn og have taten 24 timer, men ikke at have voksensnak , fortrolig snak, nus og sove ALENE om natten....hvorfor sagde jeg ja til det?




I påsken har jeg fået hæklet hele 37 armbånd som skal sælges til Majfesten på skolen 8.maj, penegene skal gå til SFOén ,lidt nyt legetøj er tiltrængt :-) I ren og skær forårskuller har jeg pyntet dem med blomster af HAMA perler.
I dag vil jeg på marked, beundre de smukke forårsblomster købe mine grøntsager og frugter, æg og honning alt sammen hos min faste biodynamiske landmand. MUMS.
Senere skal jeg have kogt marmelade af sommerens sidste bær, Jordbær/Rabarber med vanniliestænger, den er blevet hele familiens favorit så et lille påskeglas til svigermor der har inviteret på påskefrokost i morgen....må se om jeg kan få smuglet et glas ud af huset for min mand våger over dem :-)
Ønsker jer alle en dejlig solrig weekend.
KH

9 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Hold da op, så skal han kysses for en hel måned !

Krudtuglens mor sagde ...

Du kan altid ringe til mig, hvis du mangler snak, boerne-aflastning, play-date, kaffe, kagge og stofbytte :) Har en gave fra NY jeg bare maette ha med hjem til dig! I dag er min sidste dag, i morgen er hjemrejsedato! Har det helt og aldeles fantastisk, men ser nu ogsaa frem til at komme hjem til mand, barn... og symaskine :)
Vi ses og snakkes snart!

Krudtuglens mor sagde ...

* kage, ikke kagge :)

cslyngaa sagde ...

Uh.. græsenke i en hel månede!
Du laver altså de fedeste ting!

God påske herfra!

Karen sagde ...

Voksen snak kan jeg måske ikke byde på, men masser af veninde-tøse snak :)
God tur til manden din - kys nu rigeligt, så du ikke skal savne det en hel måned.
Og kom så på besøg IGEN IGEN IGEN og gerne MED børn.
Vi ses jo snart søde ven.
Karen

tusindfyd sagde ...

JA;-))) Der er faktisk en del underholdning på siden og et fint bud på computer underholdning for børn!!Absolut ikke voldlig og med humor, farver og sød musik. Dejligt så mange af jer er "musefans" jeg skal vist lave en lille Die Maus Give Away??

KH (blink blink)

kreativekreationer.dk sagde ...

Har også været i gang med hama perlerne her hjemme. men de gik helt i fisk i strygningen. Har du et fif, for dine ser så fine ud...

V/ Katrine

Karen Marie sagde ...

hvor ser det fedt og fint ud med Hama-blomster på dine armbånd, der er vist en masse ungmøre der bliver lykelige til den majfest :0)

Kh Karen Marie

Gro M. A. Krüger sagde ...

Det var så mye fint her inne, at jeg har lagt meg til som følger :)