tirsdag den 27. april 2010

Kald Mig Bare....

......Wiinblad magneten :-)

Vi kan vist efterhånden slå fast at Bjørn Wiinblads tegninger tidligere er blevet udgivet som textil i en hel del forskellige udgaver og farver.

På loppemarkedet i søndags fandt jeg denne Gul/ Grønne udgave.

Nu må jeg bare se hvor mange forskellige Wiinblad textiler jeg kan være heldig at finde og få til min samling. Og finder jeg dubletter skal jeg nok sige til ;-)



Fest i slotshaven?

Drengene efter pigerne?


Drengene har fanget pigerne....


Far forsøger at få sin søn ned fra træet?



To der har fundet deres helt egen krog i haven?


Bejlere. Kostbar?

Hun ville hellere lege med dyrene.

En rigtig charlatan?

Med disse solskins og forårsfarver ønsker jeg jer en dejlig tirsdag!
KH

4 kommentarer:

En fugl i hånden... sagde ...

Du er jo alt for vildt heldig Wenche!!! :)

HanneC sagde ...

Den dug har jeg også, og jeg tror motiverne er hentet fra Shakespeares En skærsommernats drøm. I det stykke er der nemlig bla. en uheldig fyr som blive skabt om til et æsel :-)
Mit Wiinblad-lager - som jeg altså gerne klipper i - tæller 5 forskellige farver holdninger.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

det var dog nogle skønne, skønne farver det stykke stof har, heldige dig:)
Stine

Sarah sagde ...

De er sjove de textiler...jeg har selv en rund dug i mørke og lyseblå nuancer... Den fandt jeg vist til en 2 kr? :)