torsdag den 22. april 2010

Helt Pingvin Eller Hvad?

Det slog mig pludseligt i dag at der gennem den seneste tid har sneget sig en del pingviner ind i min kreative projekter ,se bare lige her.


Pingvin papirklip.




Pingvin i mit maleri, kan du mon få øje på den?


Og de hæklede selvfølgelig.
Hmmm nogen har det med ugler jeg har det åbenbart med pingviner ;-)
Synes det er et fantastisk dyr sirligt, super hårdfør og så holder de sammen!
Ønsker jer alle en dejlig weekend forude, og til jer der venter pakker og breve, græsenken her hænger i men satser på at nå posthuset lørdag!!!

9 kommentarer:

Nina sagde ...

Pingminer er fantastiske - og så har de lige sådan en grafisk kant, så jeg kan godt forstå de får lov at snige sig ind her og der! Jeg er altså helt forelsket i dine billeder. Er det noget du sælger af? Mvh Nina

Eva sagde ...

De er også elegante på en lidt klumset måde :)

Mette sagde ...

Dine pingviner er alle lige til at knus elske. Især de hæklede. Du ved, at jeg også er helt og aldeles forelsket i dine billeder. Mit har stadig en fremtrædende plads i køkkenet. Lige der hvor blikket med sikkerhed falder flere gange hver dag.

Karen sagde ...

Åh, hvor er de blevet søde.

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

De er da bare super fine Wenche og også dejligt med andet en ugler, de er virkelig bare OVERALT.

Gro M. A. Krüger sagde ...

Stilen din er bare helt vidunderlig! Jeg er så begeistret for det du lager, fargene, figurene, mønstrene. Stå på :)

Onkel Anne sagde ...

Jeg er så pjattet med dine hæklede pingviner! Jeg har det netop med ugler, som du har det med pingviner :) Jeg må vise dig mine natugler en dag. De har nemlig alle noget der gør dem helt unikke. Og så hedder de alle Olfrut, fordi de var min usynlige ven, da jeg var barn :)

Rikke Røjkjær Møller sagde ...

Der er noget ganske hjertligt over pingviner...måske er det deres vraltende gang. Måske deres store omsorg for deres mindste, som de bærer rundt på fødderne under pelsen. Måske er det ind imellem bare rart med noget der er sort/hvidt i stedet for spraglet... hvem ved?

Frk Hverdag.

Lonni sagde ...

De er rigtig fine, både de klippede og de hæklede. Og dit maleri er helt fantastisk. Finurlige figurer og skønne streger.
Go' weekend
/Lonni