fredag den 9. april 2010

Helt Fantastisk

Da jeg startede med at blogge troede jeg ikke at det skulle føre til så mange dejlige bekendtskaber, oplevelser, overraskelser, gensidig hjælpsomhed og endda nye veninder.

På tværs af landet og udlandet får vi kontakt med hinanden...jeg synes altså det er Helt Fantastisk



Se nu bare ham her!! Så du dette indlæg ?
Barndommens Mainzelmännchen ,havde da aldrig troet jeg skulle se en af de små mænd med såddan en talebobbel... TAAAAAAAK Lis og Laila hvor er i altså bare søde er helt rørt!
Jeres univers i Akimbo indeholder altså alverdens vidunderlige finurligheder :-)
Til alle jer der endnu ikke kender Butikken Akimbo, Hyskenstræde 3 i Kbh....KIG FORBI det er en oplevelse uden lige, svært at komme ud igen for uanset hvor mange runder man tager i butikken ser man noget nyt hver gang og må lige have en runde til.....så husk at sætte mand og børn af på en cafe i nærheden ;-)))
KH

1 kommentar:

Malene sagde ...

Hvor fint.
Jeg glæder mig til at se dig "live" i Silkeborg den 18.
I love Mainzelmännchen og Tusindfryd.
Vi ses.
Kh. Malene.