onsdag den 21. april 2010

Godteposens Ejer

Jeg ville ønske jeg havde 53 godteposer så jeg kunne sende en til hver og en af jer!

Det er en ubeskrivelig glæde at kunne inspirere et andet menneske til at lave håndarbejde og vidergive den glæde der ligger deri og det er en af grundene til at jeg har bloggen her.

Håndarbejde giver mig timevis af glæde/hygge og produktet er ofte til glæde for andre ,så jeg håber at mange af jer vil lave en godtepose til veninden,moderen eller jer selv for denne lille godtepose vil kunne føre til RIGTIG meget :-)



53 gode grunde til at vinde godteposen.



Snible-suppe.

Den heldige vinder blev nr 38, som er Pernille. Tillykke , vil du være sød at maile mig din adresse? Så vil jeg hurtigst muligt sende posen i din retning :-)



Ønsker jer alle en dejlig dag.
KH

5 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Og du er selv den bedste til at formidle glæde ved at være kreativ !
Tillykke til den heldige :-)

En fugl i hånden... sagde ...

Helt enig Miri!!! :)

Og tillykke Pernille - tror, min mor skal have min egen godtepose... ;)

Pernille sagde ...

Fantastisk at jeg endelig vinder noget her i blogland.
Super happy fridags onsdsag:-)

Kh Pernille

Camilla sagde ...

TILLYKKE til Pernille...

Min karriere indenfor håndarbejde er kun i sin spæde start,- og jeg NYDER hvert et sekund...ville ønske der var tid til meget mere. Din blog er en blandt mange til STOR inspiration - håber via min egen blog også at kunne sprede,- om ikke andet så begejstringen over mine egne små nørklerier med garn, stof mm...

Hav en dejlig dag - Camilla

Marit -Tusenfryd sagde ...

Hei på deg:))
Jeg kom over bloggen din i en eller annen blogg et sted der ute.
Jeg måtte bare inn å ta en aldri så liten titt i din verden etter som den heter det samme som min!
Jeg ble så GLAD for å finne en blogg med så mye flott stoff og så herlig skrevet. Du gjør virkelig ære på navnet TUSENFRYD:)

Jeg la deg sporenstreks på lista mi for her jeg lyst til å følge med, få inspirasjon og gode ideer.

Hilsen og gode ønsker for dagen fra
Marits Tusenfryd!