torsdag den 15. april 2010

Genbrugs Guf

Hele min barndom har jeg troet at min oldemors loppe og genbrugs mani skyltes at hun havde gennemlevet to verdenskrige ,men jeg er blevet klogere....kærlighed til gamle støvede sager er rent genetisk betinget ;-)

Hvor er jeg glad for at have arvet netop disse gener!

Disse perler venter på at blive brugt til en stor bunke papirsklip jeg lige skal have samlet inden majfesten..


Jeg er egentlig ikke til Bjørn Winblad når det kommer til skåle og platter, men som dette stof finder jeg det aldeles uimodståeligt!







Lidt retrostof har jeg også fået støvet op i den lokale " genner"





Loppemarkederne er netop begyndt og jeg glæder mig til hver og en af dem den første bliver på lørdag hvor Hørning FDF afholder forårsloppemarked fra 9-16. God "jagt".
KH


5 kommentarer:

Helle... sagde ...

Jamen GUD Wenche - Wiinbladstof... Jeg vidste slet ikke sådan noget findes... Åh, jeg må da nærmest besvime af fryd og misundelse... HVIS du vil bytte bare en enkelt lille lap af hver, så siger du endelig, endelig til, ik? ;)

Vi ses i øvrigt søndag after all - glæder mig til at møde dig live efter al vores mail korrespondance... ;)

KH Helle

Barbara sagde ...

Man skulle måske bo i Jylland, sådan nogle fine sager finder man ALDRIG i mine genbrugser.. ;-) Ser rigtig fint ud!

God aften og hurra for støvede loppefund
B

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

skønne sager,

Stine:)

MALENE sagde ...

Skønne, skønne genbrugsfund. Både knapperne og stoffet. Sig til hvis du vil bytte en lille bid af det med fuglen:)

Mette Marie sagde ...

Jeg synes også Wiinblad er allersmukketst som tekstil.

Jeg har en lille smule (bl.a. det midterste blot i brune nuancer) og er altid på udkig efter mere. Måske jeg skulle besøge familien ved Århus og gå på genbrugsjagt derovre, for jeg har ikke haft heldet med mig herovre på Sjælland.