onsdag den 28. april 2010

Før Festen

Til majfesten den 8. maj har jeg lavet lidt godter til SFOens lille bod, er netop blevet færdig med disse keyhangers...


Sammen med 16 svampenøgleringe bliver der rig mulighed for at få styr på sine nøgler ;-)



På loppemarkedet i søndags fandt jeg disse perlehalskæder, perlerne skal bruges til nogle papirklip til boden.


Resten af perlerne skal bo i dette glas der er produceret af IKEA men det må være noget tid siden for det har nærmest et 60er look?


Disse skønne farverig blomster fik jeg af krudtuglensmor som jeg mødte på loppe, de skal hænges op i børnenes vinduer, tusind tak Christina :-)
Bor du i eller nær Århus kig endelig forbi til majfesten lørdag den 8. Maj fra ca 11, der vil udover "min" lille bod til fordel for SFOen være rigtig mange småboder fra de enkelte klasser med kage, boller og saft, loppemarked med aflagt legetøj, 3. klasse er ved at bygge en lille købmandsbutik i skolegården og der vil være fest og en masse børn at lege med :-) Og så kan man jo gå en tur i skoven i vores baghave eller en tur ved stranden i forhaven efterfølgende.
Det hele sker på Rudolf Steiner skolen , Strandvejen 102 Århus C
Ønsker jer alle en dejlig onsdag.
KH

4 kommentarer:

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Nøglerne bliver da helt kønne at se på med de nøglesnore - håber i få en god majfest :)

Mirjam Theresa sagde ...

Ikea havde stadig de der glasbeholdere for et lille årstid soden - ved ikke om de har dem stadig, men søde er de i hvert fald :)

Bare til oplysning, hvis du eller nogen andre får lyst til at købe (flere).

Kh. Mirjam

Lone sagde ...

Hej

Hvad skulle den SFO gøre uden dig... Jeg ved det ikke.. Bare vores SFO havde mødre som dig.. Det var ikke dårligt.. Ikke at vi ikke har forældre som er dejlige.. Det har vi.. og mange af dem.. Men sikke en ressource med en mor som dig..

Lone

Anonym sagde ...

Hej, totalt hyggelig side du har :o). Kan man bestille keyhangers hos dig??
Mvh Maria grandt