søndag den 25. april 2010

Fanny Baby

Så kom den 4. Tusindfryd Baby fra mine hænder, Fanny en stor og dejlig pige på 44 cm :-)

Hendes "bedstemor" har netop hentet hende.....Snøft det er altså bare altid svært at sige farvel til dem.


Her ligger Fanny klar viklet i et patchworktæppe af retrostoffer og kogt uld på indersiden.


Brune dejlige øjne.


Tæppet.

Sidde op kan hun allerede.


Fanny har fået en bodystoking af hvid bomuld str. 50, en babyhue af rosa uld/silke, en håndstrikket sommerfuglevest i uld og silke , et par bløde babybukser af bomuld og endelig varme uldsokker.


Om armen har Fanny det kendte babyarmbånd med navn. fødselsdag ,vægt og længde


Jeg har hæklet en lille svamperangle i rosa.


Fanny er selvfølgelig rejst med fuldt udstyr, kuffert, glassutteflaske
bleer, dukkeattest,rangle,træske,halesavmp , hårbørste og stofble.


Håber at Fanny bliver lykkelig i hendes nye hjem.
KH

23 kommentarer:

line sagde ...

Hvor er det fuldstændig kært og gennemført. Jeg er solgt!
Kh Line

HANNE sagde ...

Hold op hvor er du bare fantastisk, sikke en gennemført gave/pakke du sender afsted der. Fanny er bare så herlig og sikke et arbejde du har lavet for at gøre det hele så perfekt. jeg tager altså hatten af for din kreativitet :O)

Silje og Vibecke: sagde ...

Fantasiksk nydelig!!!!!!!!!!

Mivsel sagde ...

Det er bare SÅ yndigt! Jeg må sige t jeg er virkelig også solgt

Helle : sagde ...

Det kalder jeg gennemført, og skønt !

Rakel sagde ...

Hvor er det altså bare fantastisk... Ville ønske økonomien var til at sende en ordre afsted til dig!!! Virkeligt flot og gennemført...;)

Krudtuglens mor sagde ...

Wenche, sikke et smukt arbejde!!!! Alt hvad du laver, er gennemført til det mindste!!

Stine sagde ...

Ihhhh...hvor er den bare fin fin fin!!!! Jeg ville gerne være en flue på væggen, når det heldige barn åbner pakken;-)

Eva sagde ...

Hvor er det altså misundelsesværdigt flot! Jeg ville sådan ønske, at jeg havde tålmodighed til at lære at sy dukker.

Mia sagde ...

Ej hvor er det kært, dukken er så fint lavet og tænk hvor mange nyttige ting den har med sig. Ville også ønske jeg kunne give min datter sådan en fin gave.
Er sikker på den må vække glæde i ethvert pigehjerte, (kunne næsten ønske mig en selv)...

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Åh, jeg ville også synes det var svært at tage afsked med så fin en dukke.
Men tænk på hvilken glæde den giver i et andet lille pigehjerte.

Rikke sagde ...

nårh hun er sød fedt tæppe:-)

En fugl i hånden... sagde ...

Endnu en vidunderlig dukke og en fuldendt historie fra dig Wenche - jeg er som altid imponeret over dine evner og tålmodighed, men måske allermest din indlevelse :)

Louise sagde ...

Åh, hvor skønt! Jeg er også total smeltet.
Fantastisk kreativitet og smukt, smukt arbejde.
Respekt!

Mette sagde ...

Hej Wenche
Åj, jeg elsker at se når du har lavet en ny dukke, de er sååå fine og alle de detaljer du har med!! Så flot!! Og tæppet er vildt skønt!
Kh Mette

ffluwer sagde ...

Hvor er det bare nogle smukke dukker du laver. Synes som alle andre herinde at det er så dejligt at se hvordan der bliver hygget om dem og alle de hyggelige detaljer. Hvad er prisen på sådan en dukke egentlig?

En Kreativ Blog... sagde ...

Fantastisk stykke arbejde og på alle måder med hjertet. KH Tina

Annchen sagde ...

Årh - jeg er vild med dine små søde børn..:) Så gennemførte og fuld af historie og detaljer allerede... Må spare lidt mere den næste måned så vi måske kunne få én herhjem og bo..;)
Fantastisk arbejde..!!
Kh Anne

Fru Larsen sagde ...

Hvor er det et fint og fuldt ud gennemført sæt, du her har lavet. Dukken er utrolig sød, og alt det tilbehør du har tænkt på. Det er meget flot arbejde:) Der bliver en glad lille pige et sted, som modtager denne flotte pakke:)

Christina sagde ...

hvor er hun bare fantastisk smuk - og sikke gennemført. Sådan en ønsker jeg mig også - eller - min datter gør?!

Grinebidder sagde ...

..hvor er det bare SÅ gennemført og lækkert! Hvem der bare var modteger af en sådan lille sag.. Hvad står herligheden i ? Jeg føler helt overbevist om at min yngste ville mindst lige så begejstret som sin mor ;o)

LineBN sagde ...

Hold da op en fantastisk dukke, det må da være en hver piges drøm at få sådan en din dukke, men en tilhørende kuffert med alt en dukke og en nybagt dukkemor behøver.

hvor er du sej og enormt dygtig :)

Birgitte sagde ...

Altså fantastisk. Hvem der havde små piger igen.God dag ;0)