torsdag den 29. april 2010

Er Du Til....

...Friske farver fra Dumpling Dynasty


Ugler på papir



Retropapir og Tapet

Kitch i køkkenet





Moomin







Retrostof og Barbapapa



Og ja disse små gutter her ??
Og bor du et sted i landet hvor disse lækkerier ikke lige forhandles på hvet andet gadehjørne??
Opdagede i går at AKIMBO på deres blog har oprettet en NETSHOP!!! Skønt ,nu kan jeg handle i deres skønne univers også når jeg ikke lige er i hovedstaden :-)
Rigtig god bededagsferie håber solen må skinne på jer.

4 kommentarer:

Ulla V. sagde ...

Åh, Wenche - 1000 tak for for linket! :)) Den slags butikker vrimler det bestemt ikke med her ude "på landet". ;))
Jeg må straks se nærmere på alle herlighederne. Anne-Sophie ELSKER Mumitroldene...ligesom sin mor. :))

Hav en dejlig Bededags ferie, kære du.
KH
Ulla

mette b sagde ...

Det var da et farligt link, du lagde på her ;o)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Tak for tippet, er vild med de der kitch køkken kurve... så smutter lige ind og kigger på deres netbutik.

Hilsen stine

Mette sagde ...

Tak, Wenche. Det vidste jeg slet ikke! Hver gang jeg er i København, skal jeg lige et smut forbi i en verden af tusind ting. Det er som at træde ind i et eventyr i den lille bitte butik.