søndag den 18. april 2010

Babyundersøgelse

Er netop kommet hjem fra en fantastisk dag med blogtræf i Silkeborg, er fyldt med så mange skønne indtryk og er bare glad indeni og ...træt. I får de skønne billeder i morgen når det hele er faldet på plads i mit hoved :-)

I dag vil jeg vise jer min seneste Tusindfryd Baby, hun skal den 29. April møde hendes dukkemor på dennes fødselsdag ,men inden da skal hun jo lige synes og godkendes ;-)




Hun er næsten klar til at kravle når hun ligger på maven....

Jeg har fin øjenkontakt med hende og hun måler hele 44 cm. Navleplastret får den stolte mor selv lov til at tage af.


Og vejes skal hun også, 468 Gram, altså en stor og fin pige klar til at komme ud i verden.
På det lille "armbånd" står hendes fødselstidspunkt, navn , længde og vægt.


Nu skal hun dog lige klædes ordentlig på før hun forlader mine hænder....
Fanny er navnet :-)
Rigtig dejlig Søndag aften derude og tak til alle jer fra blogtræf for en skøn dag!
KH

16 kommentarer:

Frk. Høiriis sagde ...

Ihhh hvor er hun da dejlig :) Og selv tak for i dag... Helt fantastisk dag... Og hvor var jeg bare forelsket i den lille mørke dukke med lilla tøj - altså hvor var hun dejlig :) Håber en dag jeg bliver en heldig ejer af sådan en dukke fra dine hænder!!

tusindfyd sagde ...

Det skal vi nok finde ud af ;-)

Dejligt at møde dig har jo hørt så meget om dig.

KH

Bella sagde ...

Hvor er hun fin!
Og mange tak for en dejlig dag.
Jeg håber en dag, at kunne deltage i et af dine dukkekurser :)

Losarinas mor sagde ...

Åh, hvor er hun skøn.

unikarina sagde ...

TAK for en rigtig skøn dag - fyldt med masser af indtryk og glæde.
Godt at babyundersøgelsen gik godt - og Fanny er klar til at møde sin nye mor.

unikarina sagde ...

TAK for i dag - det var en fantastisk dag fyldt med masser af skønne indtryk og glæde.
Dejlig at se at babyundersøgelsen på Fanny gik godt :o) Hun er klar til at komme ud i verden sammen med hendes nye mor

Charlotte sagde ...

Du er da simpelthen bare SÅ dygtig med de dukker. Nyder sådan at se billeder af de nye små komme til :) Dejligt, at I havde en god dag. Jeg fornemmer, at vi har været et par stykker her i blogverdenen, der har misundt jer lidt *s* Ser frem til billeder.
Rigtig god aften.

Kh. Charlotte

mette b sagde ...

Kære Wenche,
Tusind tak for en dejlig dag. Jeg håber vi snart kan mødes igen.
Klem fra
mette

Annchen sagde ...

Hej Wenche..
Endnu en sød pige fra din hånd..;) Er da ikke blevet mindre vild med dem efter at ha' haft dem i hænderne.. Så lækre!
Tusind tak for i dag - godt selskab og ikke mindsdt stor tålmodighed..:) Karoline blev meget glad for den buttede svamp..
Ha' en dejlig aften..
Kh Anne

Frk. Høiriis sagde ...

Hørt om mig?? Så håber jeg da det er for noget positivt :) Har lige vist min kæreste et billede af det lille vidunder jeg forelskede mig i... Og svaret (typisk mandesvar) og hvad skal du så med den? IIIHHHH... Det er jo vores kommende baby - eller noget...! For det var da super dejligt at se dem LIVE :) Tak for i dag... det var helt fantastisk :)

Helle Koed sagde ...

Dejligt at i havde et godt træf! :)
Ihhh... Hvor bliver jeg glad af at se lille Fanny :) Og hvor er du bare god til at sætte historier igang med sådan en lille dukke. :) Flooot arbejde, og jeg knokler stadig med min! :D HI HI... Og hygger mig med det når endelig jeg får lejlighed til at få ham i hænderne! ;)

tusindfyd sagde ...

Bare rolig høiriis kun godt og kun frs Krudtuglensmor ;-)
Jamen de er jo så meget mænd ikke forstår og så meget vi ikke forstår om dem ;-)
KH

Tina sagde ...

Hej Wenche og tusind tak for en dejlig dag i Silkeborg:-) Hvor var det bare et godt arrangement, og så hyggeligt og dejligt at møde dig og undersøge dine dukker. De er fantastiske - unikke!!
Jeg er rigtig glad for stoffet, og der skal ikke gå længe inden min lille Naja danser rundt i blå/lilla retrokjole :-))

KH Tina :-)

Mette Bossow sagde ...

Hej Wenche!
tusind tak for i dag og tak for den hjælpende hånd med Luna ;o) Har man ikke sine egne børn med, kan man da altid tage sig af andres...hehe.
Hmm, er helt træt, men føler lige jeg skal hækle et eller andet inden jeg kan gå i seng, måske starten på en ny svamp - nu uden mange afbrydelser :o)
Kh Mette

Malene sagde ...

Kære Wenche.
Tak for i dag, Tak for stofbytte og tak fordi jeg fik lov til at holde dine vidundere. Hvor er de bare fantastiske.
Hvis jeg havde 3 piger i stedet for 3 drenge havde du solgt 3 dukker. De er så gennemførte. Hatten af for godt håndværk,
Knus fra Malene.

Antje Kral sagde ...

Hallo Wenche, sehr süß die Babypuppe!!! Vor allem das Foto, wo sie auf dem Bauch liegt...

Ich wollte gern die beziehbaren Knöpfe bestellen, kann ich das direkt an dich mailen oder soll ich es an stof und stil schicken?

LG, Antje