tirsdag den 9. marts 2010

TAK

...for alle jeres dejlige kommentarer og søde mails som jeg er alt for dårlig til at få svaret på, for jeres kig forbi for at se hvad jeg nu har fået bikset sammen, for lån af symaskine til kurset kære svigermor,for mine uldsokker og dørmåttes store hjælp med at indfange flere cm uldstøv og sytråde,fordi min netforbindelse i lang tid har holdt sig stabil imens jeg laver indlæg til bloggen, at jeg ikke har vundet i lotto så jeg kan bruge min tid på at sysle istedet for at investere, fordi jeg blev hunkøn hvem ved om jeg ellers nogensinde havde syslet så meget, for at jeg ikke blev atomfysiker og således måske ikke var kommet på bloggen og havde mødt jer...


....til min mor og far for 4 dejlige søskende på jorden og en bag stjernerne, til frøken tø fordi hun enelig er ved at få sparket kong vinter ud,til Karen fordi hun er ved at arrangere lokale til vores kommende blogtræf,fordi jeg i bedste mormorstil faldt i søvn med strikketøjet i skødet midt på formiddagen i går,til mit postbud der hverdag trofast slæber pakker og større breve frem til mig og vores skraldemænd der trodser snebunker og glatte veje så vi kan slippe af med affaldet.




....til Helle for den skønneste SWAP som du kan se billeder af i dette indslag, at min datter i dag har feber så hun lovligt kan blive hjemme fra skole og sidde dagen lang og tegne med mig,at alt dette overhovedet er muligt,til jerseykoen så jeg kan få mælk min kaffe, for alle de fine sager der bliver lavet af kreative kvinder i blogland til inspiration og glæde.




...til dig der nåede at læse med helt hertil ;-)

God dag.

KH

13 kommentarer:

Kristin sagde ...

Hej Wenche!

Du skriver så smukt - go bedring med din datter!

kh Kristin

Lone sagde ...

Hej Wenche..

Jeg siger også tak. Det er jo skønt at læse med på sider som er lavet af så kreativ en kvinde... Tak fodi du deler med os andre..
Blogtræf hvor og hvornår? jeg er nysgerrig..

kærlig hilsen

tusindfyd sagde ...

Blogtræf bliver i Silkeborg jeg tror i April men hold øje hos Karen jeg skal også nok give besked her på bloggen når vi har en dato ;-)

Louise sagde ...

Selv tak - for kreative indspark, for bloggen, for dine åbne arme og for dette indlæg. Det ramte et meget blødt punkt...og tak for det!

/Louise

jeanette hegaard sagde ...

Du lyder rigtig tilfreds og positiv, over alt det du har, glad for livet der er lige omkring dig - dejligt og det smitter :). Tak for det.

Westmose sagde ...

Hej Wenche - Jeg takker DIG for stor inspiration og dejlige mails. Hvor jeg glæder mig til at møde dig til blogtræf - du virker så positiv og fantastisk :-) Knus Mette

Differentia sagde ...

Hej Wenche!

Selv tak :-) Jeg nyder at læse med her, og dette indlæg satte gang i tankerne om, at være glad for det man har. Jeg havde lige brug for en lille reminder idag, og efter en lille tænkepause føler jeg mig faktisk meget rig!

Jeg var med på Karens hækletræf i Odense, og oplevede hvor megen positiv energi, der kom fra jer to. Det var skønt! Så tak for at dele dit positive livssyn med os andre.

Mange hilsner
Mette

Christina Skarø sagde ...

Tak for din tankestrøm.. jeg synes du formår at ramme plet.. tak for dig.. Kram fra C

Julia Runge sagde ...

Sikke et fint indlæg! :o) Blev helt glad af at læse det. Og hvor har du ret. Der er simpelthen så mange små ting man kan være glad for i livet. Det er bare om at værdsætte dem til fulde :D
En anden ting ;o) Må lige høre.. Er dit navn Wenche eller er det et efternavn? :P (Måske et mærkeligt spørgsmål, men det har bare undret mig mange gange når folk skriver Wenche i stedet for Tusindfryd)
Kh. Julia

Annchen sagde ...

Et fint fint indlæg..:) Stor tak til dig for din inspirerende og lækre blog..
Lyder spændende med blogtræf..:) Har glædet mig til det kom til Jylland..
Står godt nok og skal placere fødselsdag i en af aprils weekender inden længe - så må lige holde øje..
God aften..
Kh Anne

Karen sagde ...

Så er datoen klar. 18.4 er der blogtræf.
Følg med her eller på min blog for mere info.

Losarinas mor sagde ...

Og tak til dig for dig :-)

mette b sagde ...

Kære Wenche,
også en stor tak til dig.

Klem fra
mette