fredag den 19. marts 2010

Påskeoverraskelser Forude

I morgen kan du her i mit kulørte univers modtage en påskeoverraskelse med hele 3 ting.... GÆK, DIY og Give Away ....legen kører til og med søndag.

Forleden dag kom mit flittige postbud med en skøn pakke fra Mette .
At swappe er en fantastisk ting og glæden ved at åbne en pakke lavet med omtanke og søde tanker af en anden kreativ kvinde er helt uvuderlig og at få en lille bid af en andens skatte....UHMMMM

Som en lille påskeoverraskelse fik jeg denne fine fuglehus sættekasse samt lækre papirstykker til at pynte den med.

Og så er der lige lækre stofstykker til en krea tiv påskeferie...

Tusind tak Mette!
Vi ses til påskeleg i morgen??
KH

2 kommentarer:

Barbara sagde ...

Næææ hvor er det nogle fine ting! Jeg er helt vild for at få sådan et fuglehus på børnenes værelser!!

Karen sagde ...

Der må da kunne blive lidt kransekage levering til dig min ven......Af hjertet tak fordi du "presser på" og er som du er.
Stor fredags smiley til dig :)

Karen