søndag den 21. marts 2010

Påskeharen Er På Spring Til...

Først vil jeg gerne sige tusind tak for jeres deltagelse i denne lille påskeleg !

Nu ved jeg at jeg ikke er den eneste her der har en svaghed for papir :-)

Jeg har sniblet en kæmpe bunke strimler med jeres navne og her kommer vinderne



Min datter Anna trak Silje og Vibecke


Min søn Carl trak Bournoville.
TILLYKKE, hvis i lige mailer mig en adresse så gør jeg pakkerne klar og sender påskeharen afsted !
Til alle jer andre ... GLÆD DIG, i morgen kommer der en gaveleg som jeg følger op på efter Krudtuglensmor og her kan 3 af jer vinde en gave fra mig.
KH

5 kommentarer:

Bournonville sagde ...

juhuuuu..

sender dig straks en mail.

Kh Sara

Silje og Vibecke: sagde ...

Hurra, tenk så heldige vi er. Hurra!

Hilsen petunika Silje og Vibecke

Dorte sagde ...

Så er det med at være hurtig, for dine ting er helt vidunderlige.
:O) Dorte

tusindfyd sagde ...

Ja pakkelegen giver en gave til de 3 første kommentarer i morgen sååååå HOLD øje ;-) Held og lykke.

KH

Pip som Pap sagde ...

Øjjj en papir-Give away der var gået min næse forbi ?!! :o) Stort tillykke til de heldige vindere.. Pia