fredag den 5. marts 2010

Næsten Klar Til Dukkekursus

Forårssolen skinne,r sneen smelter stille men sikkert fra min have, Carls soldrevne vindmølle snorer rundt og jeg har glædes sommerfugle i maven...

Går og hygger mig med det sidste til dukkesyningskurset i morgen, 4 kreative og forventningsfulde kvinder kommer på besøg i to dage for at lære kunsten at sy dukker..af mig og jeg glæder mig ikke kun jeg er beæret :-)


Kursuspakkerne ligger allerede klar og indeholdet alt hvad vi skal bruge af grej og mønstre.


Jeg har fået klippet ud til 4 sæt dukketøj håber jeg når at sy det i eftermiddag og aften...
Ønsker jer alle en skøn weekend og håber at forårssolen også skinner hos jer.
KH

8 kommentarer:

mette b sagde ...

Du forstår virkelig at pirre mine kreative sanser med de billeder! Jeg er meget forventningsfuld og tror det bliver et par skønne sy-dage :)

Vi ses i morgen.

Klem fra
mette

Dorte sagde ...

Det ser bare så gennemført ud Wenche. Gid jeg skulle med.
:O) Dorte

Stine sagde ...

Jeg giver de andre ret, hvor er det hele bare gennemført!!! Det kan da ikke andet end at blive en skøn weekend for dine kursister ;-) Jeg glæder mig meget til at se resultatet :-)

jeanette hegaard sagde ...

Jeg glæder mig rigtig meget, er vildt spændt på den gode måde. Og jeg glæder mig også til at se resultatet :)

Louise sagde ...

I må have en fantastisk weekend - jeg glæder mig meget til at se hvad I mon får lavet.

Mange varme forårshilsner Louise

Bella sagde ...

uh hvor er det bare øv at jeg ikke kunne i denne weekend. Men jeg er SÅ klar til næste gang! :)

Westmose sagde ...

Hej Wenche - I må have et super dukke kursus, hvor bliver de forkælet de 4 heldige. Glæder mig til at se de smukke dukker :-) Kh. Mette

Louise sagde ...

Hej Wenche.
Jeg ønsker jer en rigtig god og dejlig weekend. Når man har hjertet så meget med, som det klart skinner ud af billederne,du har, er det en fryd. Og det kan jo kun lykkes.
Knus Louise