onsdag den 3. marts 2010

Mit Lille Galleri ?

Med penselstrøg er jeg på ingen måde i stand til at male en naturtro buket blomster , et æble eller noget andet....derfor har maleri på lærred ikke været min store lidenskab og alt hvad jeg har "malet" findes i et utal af notesbøger som både løst og fast papir.

Men at Skrible det elsker jeg og jeg gør det lige så snart jeg har selv det mindste stykke blank papir :-)

Kan i huske de pinke skitser jeg viste? De har udviklet sig først på akvarelpapir, sidenhen har jeg vovet at overføre dem til lærred...det er blevet til en del skriblen og brugt lærred,akrylmaling ,gelpen og tusch på det seneste ja så jeg har et mindre galleri her i min stue.

I dag vil jeg vove at vise jer et af mine skriblerier, bestående af fri fantasi,maling og tusch, der
har ikke været en eneste pensel på men til gengæld alt muligt andet nips. Jeg har aldrig vist mine skriblerier frem før.

God fornøjelse.


På lærred 20X20 cm








Imens jeg elsker at Skrible elsker min dejlige datter at Snible....det vil sige findele alverden papir for at sætte det sammen igen med lim og hvad hun nu ellers kan finde...
Er du til Skribling eller Snibling?
KH


11 kommentarer:

MALENE sagde ...

Helt sikkert skribling:) Det har jeg gjort hele min skoletid, gør det altid, når jeg taler i telefon eller skal koncentrere mig. Skribler på livet løs, men har egentlig aldrig tænkt på at farvelægge skriblerierne eller overføre dem til lærred. Super god idé, og hvor er de blevet fine dine skrible-billeder!!

Julie sagde ...

Ajjj, hvor jeg elsker dine skriblerier.
Den gad jeg godt eje.
Julie ;o)

Gitte sagde ...

God idè at vise dine skriblerier frem - der er mange små historier i dem, og de er meget personlige i deres udtryk. Jeg er både til skirblinb og snibling. Får vi lidt snibling at se ??

mette b sagde ...

Jeg er vist til lidt af det hele. Jeg er vild med dit billede. En skøn måde at bruge sine skriblerier på.

Vi ses lige om lidt :)

tusindfyd sagde ...

Tak ;-) Jeg har været SÅ nervøs for at vise dem frem har aldrig gjort det før...
Neeeej Snibling er ikke rigtig mig, tror jeg ikke i hvert fald, men måske man skulle prøve en dag, skal også prøve at brodere en dag,passe mine sengetider og spare op ;-))))

Lyst på livet sagde ...

Så morsomt bilde!!!!

Helle Koed sagde ...

Du skal slet ikke være nervøs for at vise frem - har endnu ikke set noget fra din hånd du skal være flov over! ;) ELSKER dine Skribleriger! :D
Jeg er ikke god til det, men skitseblokke har jeg riiiigtig mange a' – med idéer som kun fåtallige er blevet leget ud!!! :-/

Malene sagde ...

Hvis det der er skribling, så er jeg helt klart til det! Hvor er det fint. Der er ingenting at være nervøs for. Dem vil jeg gerne se flere af!
Kh. Malene.

jeanette hegaard sagde ...

Jeg har mange småskriblerier i min lille bog, med sjove figurer og dimsedutter i alle afskygninger.
MEN dine skriblerier er jeg da helt vild med. Det giver nogle helt anderledes billeder end man ellers ser og fed idé at bruge mange forskellige sager at skrible med.

En fugl i hånden... sagde ...

Ihhh hvor unikt og fint et skrible-kunstværk Wenche. Det er jeg bare rigtig vild med. Jeg er vist selv lidt af hvert, tror jeg... men allermest en nørkler og klikker... synes altid mine hænder suser hen over tastaturet eller holder om en hæklenål eller strikkepen... ;)

Ha' det bedste kursus i weekenden. Glæder mig til at se billeder og høre om det her på bloggen...

KH Helle

traducteur anglais sagde ...

Hvor er det fint.
Den gad jeg godt eje.
Line