onsdag den 17. marts 2010

Mine 5 Stof Favoritter...Lige Nu

Forleden var jeg i Summerbird,her kunne man vinde et 2 kgs chokoladeæg i deres påskekonkurrence og det kan en chokolademund som jeg jo ikke modstå. Spørgsmålet var hvilken chokolade er din favorit....men helt ærligt det er jo for svært at vælge ikke?

Samme dag fik jeg så lige en anden opgave fra Christina der var endnu vanskeligere. Vis mig dine 5 favorit stoffer! Jeg har virkelig måtte vride min hjerne for jeg har jo så mange stoffer og jeg elsker dem på hver deres måde.

Nu er det såddan at det var Christina der fik mig "lokket" ind i den svært vanedannede retrostof verden så derfor vælger jeg at vise jer 5 retrostoffer :-)





Gul/orange og Rosa


Moomin og co.

Himmel og Havblå


Lidt af alt det gode i et stykke. ( Måske et tema Summerbird burde arbejde med ;-) )



Og så lige den der næsten er for meget af det gode.....neeeej vel?

Alt dette ligger og venter på at blive til forårstøj til min datter....men er der ikke noget med at skomagerens børn altid er barfodede???

Jeg vil rigtig gerne se Helles/en fugl i hånden og Dortes/duddelutte 5 favorit stoffer....

Ja Helle du bliver nok nød til at ligge specialet til side et par timer med alt det stof du skal igennem ;-)))


KH

5 kommentarer:

Krudtuglens mor sagde ...

åhhh suuuk til mumistoffet!!!

Lone Rose sagde ...

Laekre stoffer!

En fugl i hånden... sagde ...

Ih altså Wenche - sikke nogle fine, fine sager, du viser frem! Er helt skør med både det øverste og nr. 3.. og mummi naturligvis også... Din samling vokser da støt og fint nu ;)

Jeg tager naturligvis gerne imod udfordringen ;)

KH Helle

mette b sagde ...

Åh, jeg er vild med "lidt af alt det gode i et stykke"

Lækre sager :)

Lotte Hønholt sagde ...

Kære Wenche
Hvor er de fine dem som du har fundet.
Og..........chokolade.......mums....
Har et link til til med tapeter som måske kan være noget for dig.
www.retrovilla.dk

Knus min kære Wenche
Lotte