fredag den 26. marts 2010

Lotte Hønlolt

En af mine bedste veninder Lotte Hønholt er selvstændig designer og laver til dagligt print til blandt andet tekstiler samt forskellige illustrationer.

Men Lotte er også min yndlingskunstner hun laver de mest fantastiske skitser og malerier.



Et af hendes malerier er jeg så heldig at kunne nyde hver dag for det hænger i MIN stue :-)



Denne skitse har jeg er RIGTIG godt øje til.

Hende her siger rigtig meget om Lotte for mig.


Og her er noget af det Lotte finder hendes inspiration i to sæder i en metro i Paris, de fleste mennesker går blot forbi.
Lotte er ENDELIG kommet på bloggen og du kan kigge forbi lige HER
Jeg vil ønsker dig en rigtig god tur i hendes univers.
Velkommen på Bloggen Lotte :-)
God weekend
KH


1 kommentar:

Bournonville sagde ...

Hej Wenche.

jeg har modtaget pakken med det skønne papir. mange tak. tror det skal bruges som baggrund i nogle billed rammer.

Kh sara