onsdag den 10. marts 2010

K h Emma

Et af livets små mirakler er i sandhed børn.

I dag kom min datter hjem fra skole med en vigtig besked til mig, det var fra en pige i SFOén der hedder Emma og der stod


1-2 savnpe vis du kan Kh emma. PS det er til min mors 40 års fødselstag på lørdag....

Jeg kender ikke Emma og heller ikke hendes mor, men denne håndskrevne seddel med stavefejl og et stort ønske om at ville overraske sin mor på den store dag kan jeg slet ikke stå for.



Så frem af jule gemmerne fandt jeg en svamp og et af Karens fine flag , svampen er puttet i en rødprikket pose og pakket ind i fødselsdagspapir, pyntet med flag og et til og fra kort

Så nu kan Emma glæde sin mor på 40årsdag på lørdag :-)
Nu må vi se om der i fremtiden kommer flere vigtige beskeder fra skolens elever???
I morgen tager jeg østpå for at besøge min lillesøster i min baggage ligger en lang flagranke fra karen som hun har ønsket sig til hendes nye lejlighed glæder mig rigtig meget til at se hende.
KH


11 kommentarer:

Annchen sagde ...

Det er da ikke til at stå for..!:)
God tur i morgen - lyder hyggeligt..
Kh Anne

Bournonville sagde ...

åhh hvor kært. det er da slet ikke til at stå for.
god tur til dig.

Kh sara

Karen sagde ...

ÅÅHHHHH siger jeg bare. Jeg kom til at tænke på Katrines bestillingsseddel igen.
Den skal jeg vist have fundet frem igen.

Karen

Heidi sagde ...

Hvor er Emma sød og hvor er du sød ved Emma. Jeg sidder og smiler.
God tur:)

petunika sagde ...

Hvor søtt:)

Petunika Silje og VIbecke

Louise sagde ...

Det går jo lige i hjertet, simpelthen så sødt.
Kh Louise

Losarinas mor sagde ...

Rigtig god tur !
Og hvor er du sød :-)

Ulla V. sagde ...

Den lille Emma har vidst, at du har et stort hjerte OG laver vidunderlige svampe.
Jeg er sikker på, at du har glædet både mor og datter med din omsorg. :))

Barbara sagde ...

Det er da noget der varmer om hjertet! Og hvor er det sødt af dig at indfri hendes (og moderens) ønske :0)
Må indrømme at je også selv er helt vildmed svampene, må vist snart forsøgeom jeg kan gøre kunsten efter ;0)
Kærligst Barbara

Anonym sagde ...

Mon ikke de svampe bliver gemt, jeg bliver helt varm, tænk sig hvor glad den mor måtte blive.....

Anonym sagde ...

Fantastisk dejligt skriv - håber svampen gjorde lykke! Slet ikke til at stå for. Hav en dejlig aften. Kh Lene