søndag den 28. marts 2010

Hjemmelavet Blomsterflor

Solen skinner og de små forårstegn pibler op af jorden, snart vil haverne være fyldt med smukke blomster, men indtil da har jeg skiftet isblomster og engle i min troldegren ud med...



Sammen med børnene har jeg lavet blomster af HABA perler, rigtig mange, for der er jo så mange smukke farver at vælge imellem.



Vi fik også lavet nogle der er lidt større :-)


Så lige lidt "usynlig" tråd i.
Nu blomstrer foråret også indendørs hos os


Ønsker jer alle en dejlig søndag
KH

3 kommentarer:

Nina sagde ...

Sikke en god idé - mon jeg kan lokke Erik med på idéen og få produceret blomster til at tage over efter Påske. Jeg håber det for din gren er da super fin!

Karen Marie sagde ...

Hvor ser det bare fantastisk fint ud med alle de blomster - super sød ide:0)

Sarah sagde ...

Hvor er de sommer-fine og "lette". Det ligner da et projekt der er til at overkomme :D Det skriver jeg bag øret når lille pigen keder sig.