mandag den 22. marts 2010

Gaveregn

3 minutter og de 3 vinnere af gavelegen var fundet SÅ hold udkig hos En fugl i hånden og Sus Kahl
og endelig Karen Klarbæk for udover en gave fra mig har de også vundet legen ;-)

Nu vi er ved gaver vil jeg vise jer de mange gaver jeg har fået den seneste uge, alle givet af hjertet og med søde ord til, såddanne gaver kan man ikke købe og jeg føler mig enormt beæret.


Christina har syet mig den smukkeste taske og festlige flag til ungerne, så nu ligner deres køjeseng et sommerskib :-) Tak du søde.


Mette
har sendt mig denne stak "ubetydelige pudseklude"( en lille joke vi har)


Min datter har af knuder fremstillet den mindste påskekylling jeg endnu har haft...1,5 cm høj .Tusind tak min skat.

Liva en af mine dejlige dukkemødre står bag den kugleformede kylling.



Og så lige min smukke forårsbuket med fugle og æg.

Jeg sender gaverne ud MEGET snart ;-)
KH

1 kommentar:

Krudtuglens mor sagde ...

Hvor pynter de bare smukt der, flagrankerne :)