mandag den 22. marts 2010

Gaveleg

Jeg har været så HELDIG at vinde Christinas gaveleg!!! Og her er så den fantastiske gave fra en fantastisk sød kvinde.....





SKØNNE fugle i retrostof der nu har fundet deres "pind" i en buket af bøge og kirsebærgrene i mit køkkenvindue. De har fået selskab af smukke æg som jeg har fået af Jeanette fra Engleriet

som en ægte overraskelsesgave og tak for kursus.....


Denne buket er et forår i sig selv. Tusind tak til jer begge to!!



Nu er det så min tur til at føre gavelegen videre :-)
De første 3 der skriver en kommentar under indlægget her får tilsendt en gave fra mig, noget håndgjort som jeg vil arbejde på de næste dage.....

De 3 heldige skal så lige maile mig deres adresse OG føre legen videre.

Glæder mig til at se hvem jeg må sende en sysle overraskelse til!


Alle kan deltage :-)


Let the game begin.


KH

6 kommentarer:

En fugl i hånden... sagde ...

Ja tak Wenche - jeg er med

Sus Kahl sagde ...

Wuhu jeg er med...
jeg elsker Alt du laver

En fugl i hånden... sagde ...

Ih altså, selvfølgelig er jeg det! - kan ikke lade chancen for en gave fra din hånd gå mig forbi ;).

Dine fugle fra Christina er skønne og de æggene i filt absolut ligeså - skønt med snarlig påske og ægte forår :)

Knus fra travl Helle, der ikke har glemt dine mails...

Karen sagde ...

Jeg er da med....

Karen

tusindfyd sagde ...

3 Minutter mine damer i er godt nok hurtige på tasterne derude!!! Man skulle næsten tro i har en alarm funktion på computeren der bimler ved søgeordet Gaveleg???
SKØNT jeg glæder mig til at sende jer gaverne, kan se jer har to af jeres adresser :-)
TILLYKKE

KH

ALESSANDRA sagde ...

WOW!!!! yOURS CREATIONS ARE FANTASTIC!!!!